Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز 22 آذر – 12 دسامبر به ذکر مهمترین اتفاقات ورزشی این کشور پرداختند.

امشب در حساس‌ترین دیدار فوتبال اسپانیا و دنیا، ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو میزبان دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو است.

رئال پس از برد سویا و پیروزی انرژی بخش مقابل مونشن گلادباخ برای تقابل با تیم فوق العاده این فصل سیمئونه صف آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر، شب گذشته لیست بهترین‌ها دروازه‌بانان، مربیان و بازیکنان سال فیفا مشخص شد.

طبق اعلام فیفا برای مراسم The Best در بخش بهترین دروازه‌بانان مانوئل نویر(بایرن مونیخ)، یان اوبلاک (اتلتیکومادرید) و آلیسون بکر (لیورپول) انتخاب شدند. در بخش بهترین مربی مارسلو بیلسا (لیدزیونایتد)، یورگن کلوپ (لیورپول) و هانسی فلیک (بایرن مونیخ) و برای بهترین بازیکن لئو مسی (بارسلونا)، کریستیانو رونالدو (یوونتوس) و رابرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ) به نامزد نهایی لقب گرفتند.

بررسی روزنامه‌های ورزشی روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید از دربی پایتخت بین رئال و اتلتیکو نوشت و آن را به «دروازه لالیگا» تشبیه کرد. مارکا از رسیدن والورده به ترکیب زیدان برای بازی با اتلتیکو نام برد.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «دربی پایتخت» را با عکسی از سوارس و راموس به روی جلد برد از این دربی حساس صحبت کرد. زیدان شب گذشته در مصاحبه مطبوعاتی (در اینجا بخوانید) اعلام کرد که اتلتیکو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا است.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا در خصوص دربی مادرید صحبت کرد و آن را دربی حساس خواند و از حضور مسی، رونالدو و لواندوفسکی در جمع 3 بازیکن برتر فیفا نوشت.

اسپورت چاپ بارسلونا از برنامه کومان برای ادامه مسیر آبی‌اناری‌ها نوشت و مدعی شد که این سرمربی تا دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهد به ترکیب مد نظر خود دست پیدا کند.

این روزنامه همچنین از نامزد شدن مسی برای مراسم بهترین فیفا صحبت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسی رونالدو لواندوفسکی مطبوعات اسپانیا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی و طبق خبری که پنجشنبه‌شب فاش شده است، امباپه قدم بعدی را برای انتقال به رئال مادرید برداشته و او کاملا آماده است که در پایان فصل، پاری سن ژرمن را ترک کند و به سفیدپوشان ملحق شود.

در هفته‌های اخیر این ستاره فرانسوی به همراه مادرش به دنبال خرید خانه در شهر مادرید هستند و حالا گفته می‌شود که آنها بالاخره گزینه مدنظرشان را پیدا کرده‌اند.

طبق اخبار رسانه‌ها امباپه در حال تکمیل مراحل خرید خانه سرخیو راموس در مادرید است. این عمارت در محله لا مورالخا کمی بیشتر از ۱۸ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

در حالی‌که در حال حاضر از سوی راموس و نزدیکانش تایید نشده که مالکیت این ملک به‌طور کامل متعلق به راموس است یا خیر، اما اینکه این اسطوره رئال مادرید در تامین خانه برای امباپه نقشی موثر ایفا کرده است، خبری تأییدشده است.

در هر حال مراحل پیوستن امباپه به رئال به سرعت در حال انجام است و طبق گفته منابع فرانسوی و اسپانیایی به احتمال زیاد تا قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ این انتقال رسمی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید