Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت کوشا تصویر طب با اشاره به آغاز خدمات دهی مرکز «ام.آر.آی» بیمارستان شهید قدوسی نهاوند، گفت: روزانه ۵۰ بیمار در این مرکز پذیرش می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هادی نادری صبح شنبه در آغاز رسمی خدمات دهی مرکز «ام.آر.آی» بیمارستان شهید قدوسی نهاوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرکز خدماتی درمانی در حال حاضر با دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر و ۱۶ عصر تا ۱۲ شب به مردم شهرستان و شهرهای اطراف خدمات می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مرکز طرف قرداد با کلیه بیمه های تحت پوشش بیمارستان با تعرفه دولتی است که روزانه به بیش از ۵۰ نفر خدمات دهی می کند.

مدیرعامل شرکت کوشا تصویر طب، افزود: با راه اندازی این مرکز برای ۱۰ نفر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ۷ نمونه از این دستگاه در شهرهای کرج ، تهران، اصفهان ، زابل ، آمل در حال فعالیت و ارئه سرویس به بیماران است از مساعدت و تلاش های دانشگاه علوم پزشکی استان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید آیت اله قدوسی شهرستان نهاوند جهت راه اندازی این مرکز درمانی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند هادی نادری بیمارستان شهید خدمات دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان