Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:33:50 GMT

تیاگو سیلوا و ۳ سرمربی تاثیر گذار او

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۳۱۰

تیاگو سیلوا و ۳ سرمربی تاثیر گذار او

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیاگو سیلوا مدافع برزیلی و با سابقه تیم فوتبال چلسی که سابقه بازی برای تیم‌های میلان، پاری سن ژرمن، پورتو و حتی دینامو موسکو در روسیه را داشته است، در مصاحبه‌ای درباره ۳ نفر از سرمربیانی که در تمام دوران فوتبال او تا به این جا بیشترین تاثیر را گذاشته اند، عنوان کرد: اگر مجبور شوم ۳ سرمربی را به عنوان کسانی که بیشترین تاثیر را روی من گذاشته اند انتخاب کنم، باید از تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، کارلو آنجلوتی و توماس توخل نام ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد تیته و آنجلوتی، امکان ندارد که یکی را دوست داشته باشید، اما به دیگری علاقه‌ای نداشته باشید؛ چرا که این ۲ مربی بسیار شبیه به یکدیگر هستند.

او گفت: این ۳ سرمربی، فوتبال را می‌فهمند و از لحاظ شخصیت انسانی نیز افراد تاثیر گذاری هستند.

تیاگو سیلوا در مدت کمی که در لیگ جزیره بازی کرده است، توانسته توجه هواداران و کارشناسان را به خود جلب کند و به یکی از بازیکنان اصلی تیم فوتبال چلسی تبدیل شده است .

تیاگو سیلوا و تیم فوتبال چلسی امشب و از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، در دیداری حساس در استادیوم خانگی تیم فوتبال اورتون به مصاف این تیم می‌روند، تیمی که هدایت آن را کارلو آنجلوتی بر عهده دارد.

شاگردان لمپارد با ۲۲ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند آن‌ها را موقتا به صدر جدول برساند.

شاگردان آنجلوتی نیز با ۱۷ امتیاز در رتبه نهم لیگ جزیره قرار دارند.

بیشتر بخوانید 

پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی برای جذب مسی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ جزیره چلسی انگلیس تیاگو سیلوا تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش با شغل متفاوتی به فوتبال باز می‌گردد.

طرفداری | رای‌گیری جایگاه ریاست باشگاه پورتو با موفقیت نامی آشنا همراه شد. 

دوران 42 ساله پینتو دا کوستا در پورتو به پایان رسید و پس از رای‌گیری امروز، آندره ویاش بواش حداقل تا سال 2028 به عنوان رئیس باشگاه پرتغالی فعالیت خواهد کرد. ویاش بواش 46 ساله که با سرمربی‌گری در پورتو برای خود نامی در فوتبال دست و پا کرده بود، با عنوان شغلی جدیدی به حضور در مستطیل سبز ادامه خواهد داد. به گزارش فابریتزیو رومانو، تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت 48 ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید