Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس بیمارستان کوثر کرج گفت: بحران مراجعه و بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی کاهش چشمگیری داشته است. - اخبار استانها -

احمد مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد وضعیت بیمارستان کوثر و بخش‌های مربوط به بیماران کرونایی اظهار داشت: در هفته‌های اخیر زمان‌های بسیار سخت و طاقت فرسایی برای کادر درمان ما در این بیمارستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "در حوزه مراجعات و بستری در بیمارستان و درمانگاه با بحران روبرو بودیم" افزود: در حال حاضر این بحران را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط به نسبت گذشته بسیار بهتر شده است.

رئیس بیمارستان کوثر کرج با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های نتیجه داده است، بیان کرد: ما در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا شاهد کاهش چشمگیر مراجعات و بستری‌ها بودیم.

آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 40درصد کاهش یافت/ رعایت 96درصدی پروتکل‌های بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: فعالیت صنوف گروه 2 خطر افزایش بیماران کرونایی را در پی دارد اعمال محدودیت‌های کرونایی ویژه شب یلدا در قم/ اصحاب فرهنگ و هنر تسهیلات کرونایی دریافت می‌کنند

مهدوی با اشاره به سردی هوا و شکننده بودن وضعیت شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: از هموطنان تقاضا می‌شود برای تداوم این روند کاهشی پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی با عنوان اینکه "علی‌رغم پوشش‌های حفاظتی، بسیاری از همکاران در بخش‌های مختلف درگیر این بیماری شدند" خاطر نشان کرد: در حال حاضر همکاران ما در رده‌های مختلف به این بیماری مبتلا شدند اما بیمار بد حال در بین کادر درمان وجود ندارد.

رئیس بیمارستان کوثر با اشاره به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای پیشگیری از موج جدید این بیماری گفت: در حال حاضر مشکل تخت ویژه و بستری در این بیمارستان وجود ندارد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی بیمارستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم