Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد که استفاده ورزشکاران از واکسن کرونا هیچ تضادی با اصول ضد دوپینگ ندارد.

 کمیته نظارت وادا عنوان کرد که سلامتی ورزشکاران مهمترین نگرانی وادا در طول بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ بوده و آنها می‌توانند اطمینان داشته باشند که واکسن ویروس کرونا باعث نقض قوانین مبارزه با دوپینگ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس علوم و پزشکی ضد دوپینگ انگلیس، پیش‌تر گفته بود که این سازمان در انتظار به روزرسانی پیشرفت فعالیت‌های واداست.

«نیک وویک» می گوید: سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ اکنون با شرکت‌های دارویی و تولیدکنندگان و انجمن‌های دارویی (IFPMA) در حال برقراری ارتباط است تا تعیین کند آیا ترکیبات واکسن‌های در حال توسعه در ورزش ممنوع است یا خیر و آیا فناوری‌های استفاده شده عارضه‌ای برای تشخیص دوپینگ ایجاد می‌کند یا خیر؟ ما برای به‌روزرسانی‌ها مرتب با وادا در ارتباط هستیم.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!

طرفداری| دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرمجاز مرتکب عمل دوپینگ شده‌اند.

دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه، مرتکب عمل تخلف دوپینگ شده و با محرومیت‌ مواجه خواهند شد. با توجه به نوع ماده مصرفی، یکی از این ورزشکاران احتمالا با محرومیت دو ساله و دیگری احتمالا با محرومیت چهار ساله مواجه خواهد شد. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به مدت ۳ و ۴ سال با محرومیت از انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • مبارزه با سوسک خرما در ۷۰ هکتار از نخلستان‌ها
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پولشویی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است