Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم نتایج نهایی دومین جشنواره زندگی مومنانه در فضای مجازی از سوی هیات داوران آن اعلام شد.

هیات داوران این جشنواره ضمن تشکر و قدردانی فراوان از شرکت‌کنندگان و عرض امتنان و سپاس از درگاه احدیت به شکرانه آثار متعددی که برای این جشنواره ارسال شده است، نکته های مدنظر و نتایج جشنواره را به شرح ذیل اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره زندگی مؤمنانه در فضای مجازی» مبتنی بر آیه ها و روایت ها، دومین جشنواره از سلسله جشنواره های دین و فضای مجازی، تجربه ارزشمند دیگری در پرداختن به موضوع فضای مجازی از منظر دین و گامی در جهت منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و اهداف دفتر مطالعات بوده است.

در مجموع تعداد هزار و ۶۲۰ اثر اعم از آیه و روایت به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که مبتنی بر آن، حدود ۵ هزار توصیه در حوزه‌های مختلف فضای مجازی ارائه شد.

حدود ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان با تحصیلات حوزوی و ۳۰ درصد دارای تحصیلات دانشگاهی بودند که از میان حوزویان شرکت‌کننده، بیش از ۷۰ درصد دارای تحصیلات عالیه (سطح ۳ و ۴)، و بیش از ۶۰ درصد دانشجویان دارای مدرک تخصصی ارشد و دکتری بودند که این میزان از مشارکت نخبگانی در حوزه و دانشگاه، به نوعی موفقیت برای برگزارکنندگان محسوب می‌شود.

در نهایت هیات داوران علی صالحی را به عنوان نفر اول، رضا صفری را به عنوان نفر دوم و فاطمه مقدم شاد را به عنوان نفر سوم اعلام می‌نماید.

همچنین آقایان علی استاجی، حسین فاطمی، حسین قلی‌پور، سیدعلیرضا سیدصالحی و سید مالک خادمی و خانم‌ها طاهره اورعی، الهه شقایق شندی و نرگس علی‌پور را شایسته قدردانی معرفی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فضای مجازی منطقه قم فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟