Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به اقدام اخیر سران کشور مغرب در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی حماس با اشاره به توافق عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم نژادپرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های صهیونیستی گزارش‌های نژادپرستانه ای را از داخل جوامعی منتشر کرده اند که دولت‌هایشان به گزینه عادی سازی متوسل شدند.

سخنگوی حماس در ادامه تأکید کرد: بر اساس آنچه که گفته شد، پُر واضح است که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی موجب احترام این رژیم به عادی سازان و جوامع آنها نخواهد شد؛ بلکه برعکس، بی احترامی‌ها و تحقیرهای بیشتر از سوی تل آویو را به دنبال خواهد داشت.

وی از عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی به عنوان یک اشتباه سیاسی یاد کرد و گفت: اسرائیل از عادی سازی روابط اعراب با خود به عنوان پوششی برای افزایش تجاوزگری‌هایش علیه ملت فلسطین استفاده می‌کند.

پیشتر رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پست توئیتری از عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی خبر داده بود. گروه‌های مقاومت فلسطین اقدام مغرب در عادی سازی روابط با تل آویو را محکوم کرده‌اند. این گروه‌ها با صدور یک بیانیه اعلام کردند که مغرب باید از ریاست کمیته قدس وابسته به سازمان همکاری اسلامی کنار گذاشته شود.

در این بیانیه آمده است: توافق سازش با رژیم صهیونیستی به مثابه از پشت خنجر زدن به امت اسلامی بوده و خیانت به فلسطین و بیت المقدس به شمار می‌رود. در بیانیه مذکور تأکید شده است: اگر رژیم صهیونیستی می‌پندارد که از طریق عادی سازی روابط با برخی رژیم‌های عربی می‌تواند، بر جنایات تاریخی خود سرپوش بگذارد در توهم به سر می‌برد.

کد خبر 5093959 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حازم قاسم فلسطین جنبش حماس مغرب رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با اسرائیل ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل جو بایدن روسیه عربستان سعودی ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 لبنان مغرب سوریه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوستاو پترو، رئیس جمهور کلمبیا شب گذشته در جمع حامیان فلسطین اظهارکرد: ما روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می کنیم.

وی افزود: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد