Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:23:28 GMT

ابتلای40 هزار و 249 زنجانی به کووید 19

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۲۲۷۲

ابتلای40 هزار و 249 زنجانی به کووید 19

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 6 هزار و 327 نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 5 هزار و 140 نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش آمار بیماران سرپایی مبتلا به کووید 19 از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی 33 هزار و 922 مورد بوده است که 153 مورد از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به 40 هزار و 249 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر 390 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 23 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 17 هزار و 635 نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و 20 نفر جان خود را از دست داده‌اند که هفت نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

تمدید محدودیت‌های کرونایی در زنجان

معاون استاندار زنجان درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای استان گفت: همه محدودیت‌هایی که از اول آذرماه در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده بود از امروز ۲۲ آذرماه دوباره یک هفته دیگر برقرار است.

سمانه شاددل افزود: طبق همان روال قبلی ورود و خروج خودروها در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و ممنوعیت تردد به مدت یک هفته دیگر ادامه دارد.

معاون توسعه منابع استانداری زنجان با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در استان زنجان از ساعت ۲۱ تا چهار ادامه دارد، اضافه کرد: هنوز طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در درون شهری و برون شهری استان زنجان برداشته نشده است.

وی همچنین درباره حضور کارکنان در ادارات نیز گفت: این موضوع نیز طبق روال قبلی خواهد بود.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی بیماران بستری معاون توسعه منابع استانداری زنجان استان زنجان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان