Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی روسیه به سازمان لیگ اعلام کرده با توجه به محدودیت‌های مربوط به کرونا، با حضور هیچ کدام از کشتی گیران شاخص این کشور در مرحله پایانی لیگ برتر موافقت نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی روز 25 آذر و لیگ آزاد نیز 27 آذر در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه با دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد اکسین خوزستان با بازار بزرگ ایران کشتی خواهند گرفت و در لیگ آزاد نیز استقلال به مصاف هیئت کشتی قائمشهر می رود و دانشگاه آزاد نیز با بازار بزرگ کشتی خواهد گرفت.

درحالیکه هنوز هیچ تیمی به قطعیت در مورد استفاده از کشتی گیر خارجی در مرحله پایانی لیگ صحبت نکرده، سازمان لیگ می‌گوید همه تیم ها جز دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از کشتی گیر خارجی اقدام کرده‌اند.

دانشگاه آزاد سال گذشته نیز به دلیل دستورالعمل داخلی خود، در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر از کشتی گیر خارجی استفاده نکرد و امسال نیز این تیم با اتکا به نیروهای داخلی اش لیگ را به پایان خواهد رساند.

البته این به معنای استفاده قطعی از خارجی در مرحله پایانی لیگ نیست، تیم‌ها با توجه به وضعیت حریف و شرایط مسابقه، اقدامات اداری و قانونی لازم را انجام داده‌اند تا اگر به کشتی‌گیر خارجی نیاز شد، بتوانند از آنها استفاده کنند.

در همین رابطه همچنین سازمان لیگ تاکید کرد که فدراسیون کشتی روسیه شفاها اعلام کرده با توجه به محدودیت‌های مربوط به کرونا و ریسک ابتلا به این بیماری، اجازه حضور هیچ یک از کشتی گیران شاخصش در لیگ ایران را نخواهد داد.

هادی در نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر کشتی نمی‌گیرد

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی گیر خارجی دانشگاه آزاد کشتی گیر نیمه نهایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی