Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۴۳ هزار تومان،  قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

قیمت طلا و سکه درحالی در روز‌های قبل با افزایش همراه بود که از ظهر دیروز با کاهش نوسانات ارزی،   در بازار طلا هم شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه صبح دیروز ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم قیمت خورده بود، ولی در معاملات نخست امروز ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روز‌های اخیر بازهم تکرار شده است، این درحالی است که بانک مرکزی تلاش می‌کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضا‌های ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه‌ای در بازار نباشیم. با این حال، اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می‌شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۴۳ هزار تومان،  قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون ۵۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.   در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۶ هزار تومان، یورو ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۴۰  تومان اعلام شده است.   طی روز‌های اخیر دلار عمدتاً در کانال ۲۵ هزار تومان در نوسان بوده است، ولی در معاملات پایانی عصر سه‌شنبه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.

در صرافی‌های بانکی از ظهر روز پنج‌شنبه قیمت خرید و فروش دلار و یورو همزمان با روند افزایشی بازار آزاد، افزایش یافت و دلار باردیگر وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد. دلار تا دیروز در این صرافی‌ها در کانال ۲۶ هزار تومان قیمت خورده بود، ولی از صبح امروز و با کاهش نوسانات ارزی در بازارآزاد، دلار در صرافی‌های بانکی به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

برهمین اساس قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها  ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۰۰۰ تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: یک‌شنبه 23  آذر 10:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

25  هزار و 950

قیمت دلار (بازار آزاد)

26  هزار

قیمت یورو (صرافی بانکی)

31 هزار و 450

قیمت یورو (بازار آزاد)

31 هزار و 300

قیمت درهم

7 هزار و 140

قیمت پوند

34 هزار و 500

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه 23 آذر ساعت 10:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  11 میلیون و 800 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

12 میلیون و 300 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 500  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 450 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 450 هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه 23 آذر ساعت 10:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 143 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 513  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 950 هزار

انس طلا(دلار)

1840.6

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار بازار آزاد پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 535 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون و 650 هزار تومان است.

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 315 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 

در معاملات امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 491 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 342 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت