Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپرسور دندانپزشکی وظیفه‌ خطیری را در کمک به پزشکان و درمان دهان و دندان به عهده دارند و لذا دقت نظر در خرید آن بسیار اهمیت دارد.

خرید کمپرسور دندانپزشکی برای یک کلینیک معتبر، لازم و ضروری است؛ چرا که کمپرسور دندانپزشکی وظیفه‌ی خطیری را در کمک به پزشکان و درمان دهان و دندان به عهده دارند. دستگاه کمپرسور باد دندانپزشکی ، طراحی خاصی داشته و دارای تجهیزات تصویه کننده هوا است که می‌تواند از انتقال ویروس‌ها و بیماری‌ها به افراد جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در گذشته بیشتر این دستگاه‌ها با روغن کار می‌کردند، اما امروزه با کمک علم و فناوری نوع جدیدی از انواع کمپرسور باد تولید شده که بدون روغن کار می‌کنند؛ این نوع از کمپرسورها امروزه محبوبیت بسیاری یافته‌اند. بنابراین اگر صاحب یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی هستید و مایلید با بهترین کمپرسور دندانپزشکی آشنا شوید، ادامه‌ی مطلب به کمک شما خواهد آمد.

چرا خرید کمپرسور دندانپزشکی اهمیت دارد؟ همانطور که گفته شد کمپرسورهای دندانپزشکی دارای تجهیزات ضد عفونی کننده هستند و از آنجا که همواره تعداد زیادی از افراد به صورت روزانه به مطب مراجعه می‌کنند؛ امکان ابتلا به انواع بیماری و شیوع ویروس‌ها زیاد خواهد بود. کمپرسور دندانپزشکی با تصویه کردن هوای خروجی مانع انتقال بیماری‌ها میشود. از طرفی با وجود شیوع بیماری‌های همه گیری مثل آنفولانزا و کرونا، عدم وجود کمپرسور دندانپزشکی مناسب در یک کلینیک اشتباه محض بوده و خسارت‌های جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. با انواع مختلف کمپرسور دندانپزشکی آشنا شوید! جالب است بدانید این دستگاه کاربردی که پزشکان از آن استفاده‌های زیادی می‌کنند، در حال حاضر 4 مدل بسیار پر فروش دارد. انواع کمپرسور مخصوص یونیت عبارت‌ است از: کمپرسور تسمه‌ای دندانپزشکی: اولین نوع از انواع کمپرسور دندانپزشکی دارای تسمه‌ای است که نیروی محرکه را از الکتروموتور دستگاه به سیلندر منقل و در نتیجه دستگاه کار می‌کند. کمپرسور کوبله دندانپزشکی: با حذف تسمه از ساختار کمپرسورها نوع دیگری از آن‌ها با نام کوبله طراحی و تولید شد که سیلندر و الکتروموتور را در یک بخش قرار داده تا نیروی محرکه مسقیم به سیلندر برسد. کمپرسور اویل فری دندانپزشکی: یکی از پر طرفدارترین انواع این دستگاه، کمپرسور اویل فری دندانپزشکی است؛ چراکه این دستگاه کاملاً کوبله شده هستند و بدون روغن به راحتی کار می‌کنند. افزون بر این عملکرد این نوع دستگاه‌ها از سایر انواع بهتر نیز بوده است. کمپرسور یخچالی دندانپزشکی: یکی دیگر از انواع کمپرسور باد دندانپزشکی، مدل یخچالی آن است، اما علیرغم عملکرد بسیار خوب این دستگاه ،به دلیل روغنی بودن این کمپرسور بهتر است که حتما از میکرو فیلتر برای هوای خروجی استفاده شود. با توجه به توضیحات فوق به وضوح روشن است که کمپرسور مخصوص یونیت در تنوع بالا در بازار موجود است و پزشکان می‌توانند به انتخاب خود آن‌ها را خریداری کنند. اما نکته مهم آن است که از میان موارد بهترین کمپرسور دندانپزشکی مدل اویل فری یا بدون روغن به شمار می‌رود؛ از طرفی توصیه تولیدکنندگان نیز خرید همین مدل دستگاه است.

کمپرسور مخصوص یونیت چگونه کار می‌کند؟ شاید بتوان گفت کمپرسور باد دندانپزشکی در واقع حکم قلب یک کلینیک را دارد، بنابراین برای همگان مهم است که بدانند این دستگاه کاربردی چگونه کار می‌کند؟! همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، کمپرسورهای باد، هوای فشرده تولید میکنند تا موجب کارکردن هندپیس‌ها شود.هوای فشرده بعد از عبور از انواع فیلترهای تصویه هوا وارد دهان بیمار خواهد شد. قیمت دستگاه کمپرسور دندانپزشکی چقدر است؟ به طور قطع برای تعیین قیمت دستگاه فاکتورهای مهمی از جمله مدل، شرکت سازنده، کوچک یا بزرگ بودن دستگاه و قدرت موتور در نظر گرفته می‌شود. بنابراین قیمت هر کمپرسور دندانپزشکی به انتخاب مشتری و نیاز او بستگی خواهد داشت، اما صرف نظر از قیمت دستگاه آنچه که از اهمیت بالاتری برخوردار است، ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه کمپرسور خواهد بود. در هنگام خرید کمپرسور دندانپزشکی به این نکات توجه کنید! کمپرسور دندانپزشکی که شما برای خرید انتخاب می‌کنید، می‌بایست یک سری ویژگی‌های عمومی را داشته باشد تا بتوان به عملکرد خوب دستگاه اطمینان کرد. بنابراین پیش از خرید دستگاه موارد زیر را حتماً چک نمائید: کم صدا بودن دستگاه: در هنگام خرید توجه داشته باشید که دستگاهی که خریداری می‌کنید بدون لرزش بوده و در کم صداترین حالت کار کند؛ چراکه هرچه صدا و لرزش کمپرسور دندانپزشکی کم‌تر باشد مراحل درمانی بیماران راحت‌تر طی خواهد شد. کیفیت و استاندارد: تولید دستگاه می‌بایست بر اساس استانداردهای جهانی صورت بگیرد تا مورد تائید مراجع بالاتر قرار بگیرد، بنابراین دستگاهی را خریداری کنید که استاداردهای لازم را برای کارکردن داشته باشد. بدیهی است که این مسئله به شرکت تولیدی و برند دستگاه کمپرسور باد دندانپزشکی باز می‌گردد. خدمات پس از فروش: داشتن گارانتی یا ضمانت نامه به همراه خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌هایی است که برند انتخابی شما باید داشته باشد. زمانی که تولید کننده دستگاه خود را ضمانت می‌کند، مشتری می‌تواند با خیالی راحت خرید کند. همچنین برای رفع مشکلات غیر قابل پیش بینی دستگاه کمپرسور مخصوص یونیت می‌بایست شرکت تولید کننده برای دستگاه خدمات پس از فروش قرار داده باشد تا در صورت لزوم خریداران از آن استفاده نمایند.

مشاوره پیش از خرید کمپرسور الزامی است! طبیعتاً هر برندی دستگاه کمپرسور را با الگویی خاص طراحی و تولید می‌کند و کارشناسان شرکت تولیدی بیشتر به قابلیت‌های دستگاه آگاه هستند. بنابراین هر خریدار می‌بایست پیش از خرید از کارشناسان حرفه‌ای راهنمایی بگیرد تا بهترین خرید را تجربه کنند. اما سوال اصلی این است که بهترین کمپرسور دندانپزشکی را از کدام شرکت می‌توان خرید؟ بهترین تولید کننده کمپرسور دندانپزشکی را بشناسید! یک پزشک حق دارد که برای خرید تجهیزات مورد نیاز مطب خود بهترین‌ها را انتخاب کند و خوشبختانه یکی از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور در ایران وجود دارد. شرکت ایران پمپ/iranpump.com به عنوان اولین تولید کننده کمپرسورهای باد بدون صدا و بدون روغن در ایران شناخته می‌شود که به صورت اختصاصی کمپرسور مخصوص یونیت را در انواع مختلف تولید می‌کند. بزرگترین مزیت خرید از این شرکت این است که کالاهای خود را تا یک سال بدون هیپچ قید و شرطی ضمانت می‌کند. از طرفی مشتریان محترم با مراجعه به وبسایت رسمی ایران پمپ می‌توانند از خدمات و مشاوره پیش از خرید بهره‌مند شوند. خرید بهترین کمپرسور دندانپزشکی از ایران پمپ برای شما اطلاعات بسیاری را نیز به همراه خواهد داشت؛ چراکه ایران پمپ در وبسایت خود مقالات آموزشی بسیاری نیز قرار داده است. شما حق دارید که بهترین‌ها را بخواهید، ایران پمپ بهترین گزینه برای خرید شماست....

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آگهی بازرگانی دندانپزشکی دستگاه کمپرسور انواع کمپرسور خرید کمپرسور تولید کننده پیش از خرید یک کلینیک ایران پمپ بدون روغن ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی

فرارو- حراج سکه دولتی برای دومین بار در سال جاری برگزار می‌شود و مثل دفعه قبلی، تمام‌سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه طرح جدید در دسترس شرکت‌کننده‌های حراج مرکز مبادله ارز و طلا ایران قرار می‌گیرند.

به گزارش فرارو؛ حراج سکه مرکز مبادله البته تا الان ظرف ۱۰ مرحله مختلف انجام شده و خریداران سکه دولتی در آخرین حراج برگزار‌شده، موفق شدند با پیشنهاد‌هایی بین ۶.۳ درصد تا ۱۰.۳ درصد زیر نرخ بازار، صاحب سکه دولتی شوند. خواندن این گزارش می‌تواند برای شرکت‌کننده‌های حراج شماره ۱۱ سکه در مرکز مبادله ارز و طلا که روز ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود، راهگشا باشد.

قیمت سکه در حراج مرکز مبادله

حراج سکه تمام آخرین بار روز ۲۷ فروردین برگزار شد و سه هزار و ۵۴۴ نفر برای خرید سکه دولتی آن هم از نوع تمام اقدام کردند. از این تعداد شرکت‌کننده، ۱۰ هزار و ۷۶۸ پیشنهاد مختلف برای خرید سکه دولتی ارائه شد و نهایتا سکه دولتی به‌طور متوسط با قیمت ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان عرضه شد.

قیمت سکه دولتی در آخرین روز حراج مرکز مبادله قاعدتا با ارقامی بیشتر یا کمتر از این عدد به شرکت‌کننده‌های حاضر در حراج تعلق گرفته، اما همین عدد از قیمت سکه امامی در آن روز معاملات بازار آزاد به‌طور متوسط دو میلیون و ۷۹۱ هزار تومان کمتر بوده است.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد آن روز به‌شکل میانگین ۴۳ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان به‌ثبت رسید که دقیقا ۶.۳ درصد بالاتر از قیمت سکه در مرکز مبادله ارز و طلا بیشتر بوده است.

سکه امامی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت یعنی یک روز قبل از دومین حراج سال در مرکز مبادله، در بازار آزاد به شکل تکفروشی معادل ۴۱ میلیون و ۴۶ هزار تومان فروخته شد. از طرفی دیگر همزمان با حراج روز ۲۷ اسفند سال قبل سکه امامی هشت درصد زیر قیمت بازار حراج شد و احتمالا روز ۱۷ اردیبهشت پا ارائه پیشنهادی نزدیک ۳۸ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان، می‌شود به خرید سکه دولتی امید داشت. فراموش نکنید قیمت سکه امامی در بازار تا کف کانال ۴۱ میلیون پایین آمده است.

بیشتر بدانید| حراج سکه مرکز مبادله مختص همه افراد بالای ۱۸ سال است، اما شرط‌وشروط خاص خودش را دارد. به‌عنوان مثال هر متقاضی حداکثر امکان ثبت سفارش برای پنج سکه مختلف خواهد داشت، اما این پنج سکه می‌توانند ترکیبی از سکه تمام، نیم‌سکه و ربع‌سکه باشند

قیمت نیم‌سکه در حراج مرکز مبادله

قیمت نیم‌سکه در مرکز مبادله ارز و طلا همزمان با آخرین حراج در روز ۲۷ فروردین امسال، ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان به‌ثبت رسید. آن روز از مجموع پنج هزار و ۳۱۶ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده از سوی دو هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کننده، هزار و ۱۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان معامله شد.

قیمت نیم‌سکه در مرکز مبادله آن روز به شکل متوسط دو میلیون و ۲۱۶ هزار تومان کمتر از بازار کشف شد که به‌معنی اختلاف ۸.۵ درصدی است.

قیمت نیم‌سکه در آخرین حراج سال گذشته هم حدود ۱۱ درصد زیر قیمت بازار به ثبت رسید و مردم به‌جای نیم‌سکه ۲۳ میلیون تومانی، آن را ۲۰ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان از مرکز مبادله دریافت کردند.

قیمت نیم‌سکه در بازار آزاد امروز تقریبا به ۲۳ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان رسید و احتمالا با پیشنهادی نزدیک ۲۱ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان شانس برنده شدن در حراج روز ۱۷ اردیبهشت نیم‌سکه افزایش پیدا می‌کند.

قیمت ربع‌سکه در حراج مرکز مبادله

قیمت ربع‌سکه در مرکز مبادله ارز و طلا، همزمان با آخرین حراج برگزارشده، تقریبا ۱۰ درصدی زیر بازار به ثبت رسیده است.

حراج ربع‌سکه مرکز مبادله روز ۲۷ فروردین امسال با حضور چهار هزار و ۵۹۹ شرکت‌کننده و ارائه ۱۳ هزار و ۳۰۲ پیشنهاد جورواجور برگزار شد و نهایتا چهار هزار و ۶۷۵ قطعه ربع‌سکه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان حراج شد.

قیمت ربع‌سکه در بازار آزاد آن روز ۱۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان بود و خریداران ربع‌سکه موفق شدند آن را یک میلیون و ۶۲۴ هزار تومان زیر قیمت بازار بخرند.

ربع‌سکه دولتی همزمان با آخرین حراج سال گذشته هم ۱۱.۸ درصد زیر قیمت بازار معامله شد و الان که قیمت ربع‌سکه در بازار به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسیده، احتمال برنده شدن پیشنهاد‌های نزدیک ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وجود دارد.

مقایسه قیمت سکه مرکز مبادله و بازار آزاد در آخرین حراج

انواع سکه

متوسط قیمت مرکز مبادله

متوسط قیمت بازار

اختلاف

تفاوت

تمام‌سکه

41 میلیون و 68 هزار تومان

43 میلیون و 859 هزار تومان

دو میلیون و 791 هزار تومان

6.3 درصد

نیم‌سکه

23 میلیون و 644 هزار تومان

25 میلیون و 860 هزار تومان

دو میلیون و 216 هزار تومان

8.5 درصد

ربع‌سکه

14 میلیون و 116 هزار تومان

15 میلیون و 740 هزار تومان

یک میلیون و 624 هزار تومان

10.3 درصد

دیگر خبرها

  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند