Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از کشف ۷۱ دستگاه خودروی احتکار شده از یک پارکینگ در یکی از مجتمع‌های تجاری غرب تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف چند ده دستگاه خودروی احتکار شده در غرب تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از مجتمع‌های تجاری غرب تهران مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: پس از هماهنگی قضائی، مأموران به پارکینگ مجتمع اعزام شده و در بازرسی از آن موفق به کشف 74 دستگاه خودروی احتکاری شامل 71 دستگاه خودروی مونتاژ داخل اعم از انواع پژو 206 ، 405، پارس، سمند سورن، دنا معمولی، اچ. سی. کراس، پراید و سه دستگاه خودروی خارجی جک S5 شدند.

وی با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان، ارزش خودروهای احتکار شده حدود 160 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این رابطه یک متهم که مالک پارکینگ مذکور است تا بررسی تکمیلی موضوع و شناسایی سایر محتکران، دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتکران و ایجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به کار گرفته است، گفت: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کشف 234 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در جنوب تهرانتهران| کشف 1600 تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احتکار پلیس امنیت پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس احتکار پلیس امنیت پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس دستگاه خودروی احتکار احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی دورود گفت: مأموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل بار قاچاق را متوقف کردند.
 سرهنگ مجتبی نوریان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
 در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران