Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پژمان پروین مدیرکل زندان‌های خوزستان با اشاره به آزادی ۱۲ زندانی در شهرستان شوشتر گفت: ازاین  تعداد ۵ نفر از طریق کمک ۵۰ میلیون تومانی خیران و ۷ نفر دیگر از طریق ارفاقات حقوقی و اعطای مرخصی پایان حبس از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در ارتباط با پروژه زندان جدید شهرستان شوشتر افزود: این پروژه تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته و در صورت تامین اعتبارات لازم تا ۲ سال آینده به افتتاح خواهد رسید و بدین ترتیب زندان قدیمی به خارج از محدوده مسکونی و شهری، منتقل خارج خواهد شد.

موسوی دادستان عمومی و انقلاب شوشتر نیز بیان داشت: در جهت طرح غربالگری زندانیان، این دادستانی هر هفته در زندان حضور یافته و پرونده‌های زندانیان بصورت مستقیم و میدانی رصد و پایش می‌شود تا افراد واجد شرایط از ارفاقات حقوقی و تخفیفات قضایی و همچنین تمهیدات لازم منجر به آزادی برخوردار شوند.
انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان کمک خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر