Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:27:47 GMT

نوبخت: لایحه‌ بودجه ۱۴۰۰ بدون نقص نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۵۱۵۹

نوبخت: لایحه‌ بودجه ۱۴۰۰ بدون نقص نیست

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اهداف دولت و مجلس درباره شکل گیری بودجه که موجبات بهبود وضعیت کشور و کاهش آلام مردم را فراهم می‌کند، یکسان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه، گزارشی از بودجه به کمیسیون ارائه شد و تلاش کردیم در خصوص منابع، مصارف و سیاست‌های لایحه بودجه به کمیسیون، گزارشی کامل ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: در این جلسه، روی چند موضوع که مربوط به واقع بینانه دیده شدن منابع بودجه بود، بحث و بررسی شد و عمده مباحث راجع به میزان فروش نفت بود که کمیسیون خواستار ارائه عددی قابل قبول در این خصوص است، همچنین درخصوص مالیات ها، نظر کمیسیون مبنی بر این است که با توجه به ظرفیت ها، 29 درصد رشد دیده شده، می‌تواند افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: همچنین در این جلسه تاکید شد فروش سهام و اموال دولتی هم می‌تواند بیشتر باشد و همه اعضا نظرات مشفقانه خود برای شکل گیری یک بودجه قابل دفاع را ارائه کردند.

نوبخت تصریح کرد: بدون شک لایحه‌ای که تقدیم مجلس شده است، بدون نقص نیست و نیاز به اصلاح و کمال دارد و از همه نظرات در این خصوص استقبال می‌کنیم.

وی افزود: با اطلاع یافتن کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اصلاحات مورد نظر مجلس قابل انجام است و این گزارش زمینه را برای بررسی و ایجاد تغییرات در صحن علنی مجلس هموار می‌کند، بین دولت و مجلس به عنوان خدمتگزاران مردم، همکاری وجود دارد تا بودجه مناسبی برای کشور شکل گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها