Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: طی سال‌های گذشته که خاورمیانه شاهد سخت‌ترین و ناامن‌ترین روزهای خود بوده و در ایران نیز عملیات تروریستی متعددی به وقوع پیوسته است که شاید آخرین نمونه آن، ترور شهید محسن فخری‌زاده از چهره‌های علمی و نظامی کشور باشد که به‌ تازگی اطراف تهران رقم خورد، همان‌طور که سال‌های گذشته چند نفر از دیگر دانشمندان هسته‌ای هدف عملیاتی تروریستی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اما فارغ از ابعاد گوناگون این دست عملیات و اقدامات تروریستی، پرسش از میزان توفیق نیروهای امنیتی در تامین امنیت شهروندان مورد توجه قرار می‌گیرد. سردار اسماعیل کوثری، تا چندی پیش به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه، نقشی کلیدی در تامین امنیت تهران داشت، حال در مقام مشاور فرمانده کل سپاه، در پاسخ به این پرسش گفته است: «در چند سال اخیر تعداد زیادی از افرادی را که می‌خواستند عملیات‌های تروریستی علیه ما انجام دهند، شناسایی و دستگیر کردیم اما اعلام آن به‌صلاح نبوده است.»

یکی از عملیات تروریستی که در ایران طی سال‌های گذشته انجام شده حمله داعش به مجلس شورای اسلامی بود. بعد از آن نیز یک گروهک تروریستی به رژه‌ای نظامی در اهواز حمله کرد و در هر کدام از این عملیات، تعدادی از شهروندان مجروح شده و گروهی نیز به شهادت رسیدند.

با این حال دیروز سردار کوثری تاکید کرده که تعداد عملیات تروریستی هنوز اعلام نشده و قرار هم نیست فعلا اطلاع‌رسانی شود ولی بیشتر این عملیات متعدد از اجرای نقشه‌های خود در ایران ناکام مانده‌اند.

او در تشریح علت بیان نکردن جزییات مقابله با این عملیات تروریستی گفته «برای اینکه تیم‌ها و افرادی را که با آنها (دستگیرشدگان) در ارتباط هستند، شناسایی کنیم، نمی‌توانیم اعلام کنیم.»

این در حالی است که پیش از این، برخی دیگر از مسوولان نظامی و امنیتی کشور تاکید کرده بودند که وقوع یک ترور به معنی نبود امنیت در کشور نیست، چراکه ممکن است از میان اقدامات و نقشه‌های مختلفی که علیه ایران طراحی می‌شود، صرفا یک مورد اجرایی شود.

حالا پس از ترور شهید فخری‌زاده اما بحث پاسخ‌دهی به این اقدام تروریستی نیز مطرح است. با توجه به اینکه بسیاری معتقد هستند طراح اصلی این عملیات را سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسراییل برعهده داشته‌اند.

کوثری اما تاکید کرده که در بحث پاسخ دادن به این ترور نباید احساسی عمل کنیم. او گفته که جمهوری اسلامی به‌موقع به این جنایت پاسخ خواهد داد و هرگاه مسوولان تشخیص دهند، با درنظر گرفتن جوانب کار آن‌گونه که به‌صلاح بدانیم، به این جنایت پاسخ خواهیم داد.

پیش از این حسین امیرعبدالهیان دستیار ویژه رییس مجلس در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که عاملان اجرای این ترور که بخشی از آنها توسط دستگاه‌های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده‌اند از عدالت فرار نخواهند کرد وحتما برخورد قوی پشیمان‌کننده‌ای با آنها خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 عملیات تروریستی سردار کوثری ترور شهید فخری زاده عملیات تروریستی در ایران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 عملیات تروریستی سال های گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی