Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:59:23 GMT

نیروهای مسلح عراق : ۴۲ داعشی در موصل کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۵۲۵۵

نیروهای مسلح عراق : ۴۲ داعشی در موصل کشته شدند

به گزارش ایرنا،  سرلشکر «یحیی الرسول» با قرائت بیانیه‌ای که در رسانه های  عراق منتشر شد، گفت: نیروهای مبارزه با تروریسم به مدت دو روز با بقایای گروه تروریستی داعش درگیر شده و آنها را مجبور به خروج از مخفیگاه‌ها، تونل ها و غارها کردند.

وی ادامه داد:  تعقیب بقایای گروه تروریستی داعش ادامه یافت و  نیروهای مبارزه با تروریسم آنها را در مخفیگاه‌ها و تونل ها گیر انداخته و توانستند ۴۲ نفر از آنها را به هلاکت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنگو تصریح کرد: مسئول داعش در منطقه دجله موسوم به «براء» و «ابومحمد» معاون او، «ابوسیاف» مسئول اطلاع رسانی داعش در منطقه دجله و «سجاد» دستیارش و «ابوسیناء» مسئول نظامی داعش از جمله عناصری بودند که کشته شدند و از داخل مخفیگاه‌های آنها مقادیری سلاح و تجهیزات و پول و دلار کشف و ضبط شد.

سرلشکر رسول گفت: عملیات با پشتیبانی هوانیروز ارتش و هواپیمای ائتلاف بین المللی انجام شد.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش کشته بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش کشته بغداد گروه تروریستی داعش کشته بغداد اخبار کنکور گروه تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات