Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان آمادگی برگزاری میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد، تاکید کرد: عملکرد دکتر سیفی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان در مدت کوتاه پس از انتصاب قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در جلسه ای با حضور سید سعید شاهرخی استاندار همدان با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون و اعضاء هیات رئیسه فدراسیون جودو مهمترین برنامه های این فدراسیون و ورزش جودوی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی در این جلسه اظهار کرد: ورزش با رعایت پروتکل ها باید مورد توجه قرار گیرد و در جامعه گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه فدراسیون جودو برنامه محور و بسیار با تحرک در حال فعالیت است، گفت: استان همدان آمادگی دارد میزبان مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشد.

وی تصریح کرد: عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان در این مدت کم قابل تقدیر است.

توسعه جودو کشور در دستور کار است

در ادامه نیز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه فدراسیون جودو با برنامه ریزی بدنبال توسعه جودو در سطح ملی کشور است، گفت: مشکلاتی در فدراسیون داشتیم که با وحدت و همدلی هم اکنون فدراسیون به خوبی در حال پیشرفت است.

آکادمی جودو استان همدان راه اندازی می شود

در ادامه این دیدار نیز حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه حمایت های استاندار محترم از حوزه ورزش قابل تقدیر است، گفت: حمایت ها استاندار محترم وظیفه ما را در این ماموریت دوچندان می کند.

وی از راه اندازی آکادمی جودو را در استان همدان خبر داد و گفت: ارتباط ورزش و دانشگاه را در همدان توسعه می دهیم.

در این جلسه علاوه بر تصویب برنامه های یکساله از تمبر و پوستر فدراسیون جودو رونمایی شد و از طرف فدراسیون جودو از استاندار همدان و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تقدیر شد.

گفتنی است استاندار همدان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جودو است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی مدیرکل ورزش و جوانان همدان استاندار همدان سید سعید شاهرخی حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استاندار همدان قابل تقدیر فدراسیون جودو استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند