Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@18:21:17 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۲۴ آذر؛ صدر نشین یخ زده

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۹۴۰۰

روزنامه‌های ورزشی ۲۴ آذر؛ صدر نشین یخ زده

روزنامه‌های ورزشی ۲۴ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دوشنبه _۲۴ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " صدر نشین یخ زده" اشاره به پیروزی استقلال مقابل شهر خودرو و صدر نشینی این تیم در لیگ برتر فوتبال دارد.

"خبر ورزشی" با عنوان " پسران یحیی در راه قهرمانی آسیا" اشاره به حضور پرسپولیس در فینال آسیا و راه قهرمانی که پیش رو دارند دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" فرهیختگان ورزشی " حیدری: برای مربیگری عجله‌ای ندارم" اشاره به صحبت‌های خسرو حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال دارد که عجله‌ای برای سرمربیگری ندارد.

" خراسان ورزشی" با عنوان " تقابل ببرهای کره‌ای با شیران پارسی" اشاره به حضور تیم اولسان در فینال آسیا دارد.

" گل " با عنوان " خدایا به سلامت دارش" اشاره به سفر پرسپولیس به قطر دارد که بازیکنان این تیم خارج از فرم بدنی برای فینال آسیا آماده می‌شوند.

"صدای سپاهان " با عنوان " سپاهان تشکیلات و مدیریت فوق‌العاده و کم نظیری دارد" صحبت‌های حمید درخشان مدیر فنی تیم ملی جوانان بعد از بازدید از باشگاه سپاهان را نشان می‌دهد.

"ابرار ورزشی" با عنوان " تراکتور برنده شهر آورد تبریز" اشاره به پیروزی یاران مسعود شجاعی مقابل تیم همشهری ماشین سازی تبریز دارد.

" پرسپولیس " با عنوان " ببر در چنگ شیر" اشاره به تقابل اولسان هیوندای کره و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد.

کد خبر 461323

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه پرسپولیس روزنامه فرهیختگان ورزشی صدای سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزنامه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراوا ردز ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاههای فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

کد خبر 6096877

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان