Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پژوهشکده دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در ادامه سلسله نشست‌ها و پنل هایی که به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌کند، نشست «تجربه‌های علوم انسانی و هنر در جامعه کنونی» را برگزار می‌کند.

در این نشست احمد پاکتچی درباره موضوع «تحلیل مفهوم و ساختار دانشنامه آینده‌نگر»؛ مسعود رضایی که مدیریت جلسه را هم به عهده دارد درباره موضوع «کرونا و محیط زیست»، آندیا نعمتی درباره موضوع «مروری بر نقش دیرینۀ مس در زندگی و سلامت انسان تا مبارزه با ویروس کرونا» و اصغر اسمعیلی درباره موضوع «روابط فرهنگی ایران و هند در ادب فارسی» سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست کتاب «عصب- روانشناسی زبان» نیز رونمایی می‌شود.

نشست نامبرده روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۹۹ از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

لینک ورود به نشست هم عبارتست از:
https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-fzz-pam

کد خبر 5095096

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته پژوهش زبان شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ترجمه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درگذشت چهره ها جایزه جلال آل احمد علوم انسانی وهابیت انتشارات سروش هفته پژوهش آیت الله یزدی مد و لباس آیت الله محمد یزدی محسن فخری زاده درباره موضوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی