Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@02:05:01 GMT

قنادی ها در گروه شغلی یک قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۱۳۵۴

قنادی ها در گروه شغلی یک قرار گرفتند

صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی دراولویت گروه شغلی یک قرار گرفت.

به گزارش بنا به نقل از  اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این خبر افزود : در پی رایزنی های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ،صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفته و مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مصوبه پس از بررسی مجدد بر جداول گروه های شغلی صورت گرفت و فعالان صنف مذکور مشروط بر عدم پذیرش حضوری مشتری در محل می توانند همچون مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی آماده و بیرون بر درمناطق قرمزنیز فعالیت نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد غذایی قنادی اتاق اصناف ایران گروه شغلی یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران