Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در محورهای درون و برون شهری زیر پوشش ۶ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی مستقر در استان خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه  علوم پزشکی مشهد گزارش داد: در طرح زمستانه اورژانس ۱۱۵ که تا ۲۲ اسفند امسال ادامه دارد، ۲۳۰ پایگاه فعال شامل ۱۲۸ پایگاه جاده ای و ۱۰۲ پایگاه شهری با آمادگی کامل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علی یزدانی افزود: در محورهای برف گیر استان نیز استقرار آمبولانسهای پشتیبان با همه تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این طرح پنج  دستگاه اتوبوس - آمبولانس در دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار و گناباد و چهار فروند بالگرد اورژانس هوایی دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، سبزوار، نیشابور و گناباد آماده خدمت رسانی خواهند بود.
سرپرست مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پیش بینی در خصوص فراخوان نیروهای خارج از نوبت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما صورت گرفته است.
یزدانی افزود: مرکز هدایت عملیات بحران  EOC، مرکز پایش مراقبتهای بالینی MCMC و کارشناس اورژانس ۱۱۵ مستقر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد نیز در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه آماده هماهنگی های برون و درون سازمانی برای پذیرش و انتقال بیماران بین مراکز درمانی استان و استانهای همجوار به مراکز تخصصی و فوق تخصصی هستند.
وی اضافه کرد: معاونت درمان نیز برای پذیرش مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی مرتبط با برف و سرما در ایام طرح امداد زمستانی در بیمارستانها و  مراکز درمانی در آمادگی کامل است.
انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی مشهد اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود