Web Analytics Made Easy - Statcounter

با درخواست فدراسیون جهانی قایقرانی مربیانی از کشورهای چین، فرانسه و اسلواکی به دوره مربیگری آنلاین اسلالوم اضافه شدند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دوره‌های مربیگری آنلاین رشته‌های کانوئینگ از ۲۲ آذرماه به میزبانی فدراسیون قایقرانی با همکاری فدراسیون جهانی کانوئینگ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از استقبال چشم‌گیر علاقه‌مندان داخلی و بین‌المللی، این بار فدراسیون جهانی درخواست کرد، با توجه به سطح علمی بالای دوره‌ها و علاقه‌مندی شرکت کنندگان مربیانی از چین، فرانسه و اسلواکی به دوره اسلالوم اضافه شوند.   فدراسیون قایقرانی نیز علیرغم ظرفیت محدود دوره‌ها، این درخواست را پذیرفت.

دوره‌های آموزش آنلاین قایقرانی که با حمایت فدراسیون‌های جهانی برگزار می‌شود، مورد استقبال مربیان و علاقه‌مندان قایقرانی در کشور‌های مختلف قرار گرفته و هر دوره نسبت ادوار قبل با استقبال بیشتری رو به رو می‌شود.

پیش از این دوره مربیگری اسلالوم با حضور ۲۸ مربی داخلی و مربیانی از ترکیه، قزاقستان، سنگاپور، فیلیپین و استرالیا برگزار می‌شد.

در ادامه دوره‌های مربیگری آنلاین کانوئینگ، دوره مربیگری کانواسپرینت تحت نظر مدرس فدراسیون جهانی کانوئینگ از فردا به میزبانی فدراسیون قایقرانی آغاز می‌شود و کمیته آموزش فدراسیون با توجه به ظرفیت محدود دوره‌ها درگیر گزینش نفرات شرکت‌کننده در دوره است. بیشتر بخوانید:  

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی اسلالوم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی فدراسیون قایقرانی اسلالوم فدراسیون قایقرانی فدراسیون جهانی دوره مربیگری دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند