Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، مریم جلالی شاعر، مترجم و مدرس دانشگاه را به‌عنوان دبیر علمی و مصطفی راضی جلالی شاعر و مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران را به‌عنوان دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتصاب دبیر علمی مهم‌ترین رویداد ملی شعر کشور آمده است:

«نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در عرصه شعر و پژوهش‌های گرانسنگ ادبیات فارسی به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر" منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس وظایف مندرج در آیین‌نامه جشنواره و در تعامل موثر با دبیرخانه جشنواره اقدام لازم را معمول نمایید.

مزید توفیق شما را از خداوند متعال مسألت دارم.»

همچنین در متن حکم صالحی خطاب به دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی شعر فجر آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی، به‌ویژه در برگزاری جوایز ملی ادبی به موجب این حکم به‌عنوان "دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر" منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل با اساتید، شاعران ارجمند و هیات علمی، در برگزاری شایسته این رویداد بزرگ موفق و مؤید باشید.»

مریم جلالی دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه فردوسی مشهد است. همچنین علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، عضو رسمی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی و نیز هیات علمی و هیات داوران جایزه ادبی پروین اعتصامی و جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده است.

کد خبر 5095632 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره شعر فجر حکم انتصاب مصطفی جلالی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ترجمه هفته پژوهش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کتاب و کتابخوانی درگذشت چهره ها جایزه جلال آل احمد علوم انسانی ادبیات کودک و نوجوان وهابیت انتشارات سروش علوم انسانی اسلامی آیت الله یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»