Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول زارعی روز دوشنبه در گفت‌وکو با ایرنا  با بیان اینکه  برای تشکیل مجمع و انتخاب هیات مدیره این رقم باید به ۵۰ درصد برسد افزود: ۶۱۰ هزار و ۷۲۵ نفر در استان بوشهر دارای سهام عدالت هستند که از این میان ۳۷۲ هزار نفر روش غیر مستقیم مدیریت این سهام را برگزیده‌اند.

وی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری استان بوشهر با نماد وسبوشهر در بازار بورس و اوراق بهادار ثبت شده است و امکان معامله آن وجود دارد اما سهامداران برای استفاده از سود و مزایای این سهام چون خرید و فروش و دریافت سود سالانه باید در سامانه سجام احراز هویت شوند و کد بورسی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دارایی و امور اقتصادی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه شرط تشکیل مجمع و انتخاب هیات مدیره احراز هویت ۵۰ درصدی سهامداران است، لازم است دستگاه‌هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد تدابیری برای تشویق و آگاه‌سازی افراد تحت پوشش خود در این زمینه بیندیشند.

زارعی گفت: ارزش کنونی سهام عدالت افرادی که شیوه غیرمستقیم را انتخاب کرده اند به عنوان سرمایه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری بوشهر ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که رقم قابل توجهی است و به همین دلیل انتخاب هیات مدیره آگاه و کارآزموده اهمیت دارد.

وی ادامه داد: حداقل مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات هیات مدیره این صندوق داشتن مدرک لیسانس و داشتن سهم است و افراد غیر سهام‌دار در صورت ثبت‌نام باید نسبت به خرید سهام وسبوشهر اقدام کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان بوشهر بیان کرد: در صورت تشکیل هیات مدیره و فعالیت این شرکت در بورس می‌توان تدابیری اندیشید تا این سرمایه در همکاری با مدیران دولتی در اجرای پروژه‌های استانی و اشتغالزایی به کار گرفته شود.

زارعی یادآورشد: سهامداران عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند تا پایان آذرماه برای ثبت نام به سامانه سجام به آدرس اینترنتی www .sejam.ir  مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان شرکت در هیات مدیره می‌توانند  به آدرس اینترنتی rayanbourse . ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بوشهر احراز هویت سهام عدالت سامانه سجام بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بوشهر احراز هویت سهام عدالت سامانه سجام بورس صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بوشهر احراز هویت سهام عدالت سامانه سجام بورس اخبار کنکور استان بوشهر احراز هویت هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جارنیوز، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود،سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود