Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:04:56 GMT

نرخ مرغ و تخم مرغ در البرز متعادل می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۳۴۹۴

نرخ مرغ و تخم مرغ در البرز متعادل می شود

رامین ربیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اکنون سهمیه روزانه تخم مرغ این استان ۱۰ تن  بوده که از این میزان سهم سوپرمارکت های شهرستان کرج ۲ و نیم تن، میادین شهرداری سه تن و سهم صنوف منتخب شهرستانها ۴.۵ تن است.

وی بیان داشت: در زمان حاضر  نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ یک شانه تخم مرغ معمولی ۳۰ عددی متوسط ۲۹ هزار تومان است؛  همچنین یک شانه تخم مرغ معمولی ۳۰ عددی متوسط در میادین شهرداری و واحدهای صنفی منتخب اتاق اصناف با قیمت ۲۷ هزار ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی افزود:  اخبار خوبی مبنی بر بهبود ترخیص نهاده‌های دامی منتشر شده که این اقدام به تعدیل قیمت تخم مرغ و مرغ می انجامد.

وی در ادامه درخصوص  وضعیت توزیع مرغ در استان اظهار داشت: اکنون مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان و مرغ گرم با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در میادین شهرداری، فروشگاه های بزرگ و صنوف منتخب اتاق های اصناف در حال توزیع است.

ربیعی گفت: فرایند توزیع مرغ گرم و منجمد در روستاها با نظارت دهیاری ها و در شهرهای دورافتاده استان با نظارت بخشداری انجام  که البته تمامی این فرایند با نظارت  بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در حال جریان است.

برچسب‌ها البرز تخم مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز تخم مرغ البرز تخم مرغ اخبار کنکور تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس