Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - حسين عسكري اظهار داشت: بانك صنعت و معدن در شرايط وجود تحريم هاي اقتصادي كه سبب نوسان قيمت مواد اوليه و تجهيزات و افزايش ريسك معاملات براي صنعتگران و كارآفرينان كشور شده، در تلاش است تا با ارائه خدماتي از قبيل گشايش اعتبار اسنادي موجبات تسهيل انجام معاملات مورد نياز مشتريان خود را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، وی با بیان مطلب فوق افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۸ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴۲ درصد و سپرده های چهارگانه در همین مدت ۶۲ درصد افزایش یافته است. 

عسکری اطمینان فروشنده از دریافت وجه اعتبار، امکان کنترل تاریخ حمل و تحویل نهایی کالا، تحصیل اسناد حمل مطابق با مفاد موافقت اولیه تحت شرایط قرارداد میان طرفین و امکان کسب تسهیلات بیشتر برای فروشنده در مقابل اعتبار گشایش یافته را از مزایای اعتبار اسنادی برشمرد که باعث شده افراد بیشتری برای دریافت اینگونه خدمات به بانک مراجعه کنند. 

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به اهمیت سپرده های چهارگانه در چرخه تسهیلات دهی بانک ها تصریح کرد: با ارتقای سیستم های ارائه خدمات و تمرکز بر افزایش سطح مهارت و دانش سرمایه انسانی، می توان مزیت های رقابتی بانک برای جذب هوشمندانه مشتری و میزان سپرده گذاری آنان را افزایش داد.

وی تأکید کرد: رشد و پیشرفت یک بانک در درجه اول بستگی به افزایش حجم منابع و در مراحل بعدی به چگونگی تخصیص آن منابع دارد و بدون شک تنوع، کیفیت و بروزرسانی خدمات، رضایت مشتریان از نحوه برخورد کارکنان و محیط داخلی شعب از جمله عواملی هستند که در جذب منابع مالی توسط شعب بانک نقش بسیار مهم و مؤثری دارند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند