Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید احمدی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله و معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: طرح جهادی و سلامت حاج قاسم سلیمانی یکی از عینی‌ترین و عملی‌ترین طرح‌هایی است که در سال های اخیر با رویکرد بالا بردن مشارکت عمومی مردم در نظام سلامت، توسعه شبکه داوطلبین مردمی و کاهش هزینه های چشمگیر و سنگین درمان در یک جامعه تهیه و پایه‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اکنون بسیج جامعه پزشکی به عنوان اصلی‌ترین یاور وزارت بهداشت که در  خط مقدم مبارزه با کرونا است در حال اجرای این طرح با برکت است و نهادهای دیگری همچون هلال احمر،شبکه خیرین و نهادهای مردمی خدمات محور و سلامت پایه نیز در آن مشارکت دارند.
جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: وضعیت تعامل برای اجرای طرح شهید سلیمانی بین دستگاه هایی همچون وزارت بهداشت و مجموعه سپاه و بسیج در استان مرکزی مطلوب است.
احمدی گفت: مفهوم پایگاه بسیج و پایگاه سلامت در نظام شبکه بهداشت و درمان در طرح شهید سلیمانی بسیار جامع تعریف شده و این طرح این مفاهیم را به خوبی به یکدیگر نزدیک می‌کند.
وی افزود: در طرح شهید سلیمانی تلاش می‌شود که سواد سلامت مردم ارتقاء یابد و با افزایش این نوع سواد و در سایه بالا بردن مشارکت مردم در لایه‌های مختلف،  از گسترش ویروس کرونا جلوگیری به عمل می‌آید.
جانشین بسبج جامعه پزشکی کشور اظهار داشت: بدون شک هیچ یک از دولت‌ها با شرایط مختلف مالی امکان مبارزه با بیماری کرونا با این وسعت و فراگیری را ندارند و نمی‌توانند محوریت درمان را به تنهایی در دستور کار داشته باشند چرا که با یک حساب و کتاب کوچک برای توسعه تخت های بیمارستانی و داروهای موثر برای کرونا هزینه های سرسامآور نیاز خواهد بود.
احمدی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی توسعه شبکه مراقبتی در منزل را پیگیری می کنیم و این همان دغدغه وزارت بهداشت است که در سال های اخیر تلاش کرد با سیاست های مختلف آن را توسعه دهد.
وی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی بدون شک هزینه‌هایی که بیماری کووید 19 به یک جامعه تحمیل می‌کند را تا حد زیادی کاهش می دهد و این امر به طور قطع برای اقتصاد کشور بسیار موثر خواهد بود.
احمدی گفت: سرمایه اجتماعی دارای سه ضلع اعتماد ، شبکه سازی و گفتمان سازی و عدالت است که  بسیج قدرت گفتمان سازی را دارد و جزو قدرت های گرم  محسوب می‌شود.
وی افزود: مجموعه ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و ۸۳ شهید نظام سلامت در استان قوه زاینده گفتمان سازی هستند و باید به نیکی از سیره و راه آنها بهره ببریم.
احمدی گفت: بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی در طول یک دهه گذشته همواره جزو پنج استان برتر در تراز نمره اشراف و ارزیابی های متعدد بوده و این قابل تقدیر است و به یاری خدا با ورود دکتر محمددوست که از پزشکان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، این برتری همچنان ادامه می‌یابد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: پس از سال ها یک افق پیش روی مسلمانان به نام انقلاب اسلامی باز شد که نتیجه زحمات و اقدامات پیامبران ، اولیای خدا ، اهل بیت(ع) و ثمره خون صدها هزار شهید است که جامعه بشری را به سمت تمدن اسلامی هدایت می‌کند.
سردار محسن کریمی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی فرصت‌های بسیار زیادی در اختیار ما وجود دارد که استفاده از این فرصت ها برای خدمت رسانی بی منت به مردم یک ضرورت محسوب می شود.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال‌ها عمر با افتخار خود همواره در خدمت رسانی به مردم پیشگام و پیشتاز بوده و این را در همه عرصه‌ها به طور عملیاتی ثابت کرده چراکه در هر نقطه‌ای که لازم بوده ، سپاه تمام قد حاضر شده است.
سردار کریمی افزود: در آستانه سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمند این هستیم سیره و مکتب این شهید عزیز را در جامعه ترویج کنیم.

طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی از اوایل آذرماه جاری در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شده است.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور تا ۲۴ آذر ۹۹ به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۰ نفر  و شمار جانباختگان این بیماری به ۵۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا استان مرکزی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور بسیج جامعه پزشکی طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت استان مرکزی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز