Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین جلسه از سومین جلسه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو در ساختمان روز 27 آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با رویکرد ترویج صنعتی فناوری نانو، سومین جلسه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو «صنعت عمران و ساختمان» با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانوی ایران و جهان در صنعت ساخت و ساز به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه معرفی پروفیل و ورق آلومینیوم با نانوپوشش‌های تخصصی و کاربردهای آن در صنعت ساختمان و افزودنی‌های نانو در مواد پلیمری و پلاستیکی تولیدی یکی از شرکت‌ها و شیوه‌های ساخت و پردازش مواد پلیمری و ارتباط محصولات با فناوری نانو و ویژگی‌های متمایزی که در اثر فناوری نانو در محصولات ایجاد می‌شود و همچنین لوله‌های فاضلابی عایق صوتی بر پایه فناوری نانو بحث و تبادل نظر شد.

آخرین جلسه این دوره از وبینارها روز پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. سرفصل‌های این جلسه شامل "تحول در ساخت و ساز با بکارگیری نانو بتن فوق سبک سازه‌ای"، "ترمیم، مقاوم‌سازی، آب‌بندی بتن و تولید افزونه‌های بتن"، "کفپوش‌های بتنی توانمند حاوی نانوذرات سیلیس" و "رفع مشکل سرقت درپوش‌های منهول شبکه فاضلاب با فناوری نانوکامپوزیت" است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه مندان برای حضور در این وبینار تا روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نانو بتن فناوري نانو هفته پژوهش 99 فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است

به گزارش خبرنگار مهر، کنستانتینیو چیونگا صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با مسئولین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

چیونگا مشخصاً به تراکتورهای ۴۷ و ۷۵ اسب بخار تراکتورسازی اشاره و تاکید کرد: تراکتورهای ایرانی از لحاظ کمی و کیفی و بخصوص فراتر از تولیدات بسیاری از کشورها پیشرو در این صنعت می‌باشد.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصربفرد دانست و گفت: استفاده از تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه صورت گرفته که بسیاری راضی کننده بوده است.

چیونگا خواستار ایجاد شرکت مشترک برای افزایش و تسهیل مراودات دو کشور در زمینه‌های مورد اشاره شد.

این مقام ارشد در عین حال روابط کنونی دو کشور را بسیار ایده آل و مثمرثمر دانست و اظهار داشت این روابط باید توسعه یابد.

گفتنی است کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور ایران اسلامی و معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدارها و مذاکرات گسترده‌ای داشته است.

کد خبر 6091872

دیگر خبرها

  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است