Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام شیری می‌گوید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند و پس از آن نیز به دنبال کسب سهمیه المپیک توکیو است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوومیدانی برای برخی از ورزشکاران که شانس کسب سهمیه المپیک یا مدال‌آوری در آسیا را دارند، اردو در نظر گرفته است. بر این اساس مهدی پیرجهان و میلاد ناصح جهانی با مربیگری ایوب دادروان در کیش اردو زده‌اند و بهنام شیری، علی ثمری و علی فتحی‌گنجی نیز با مربیگری هادی سپهرزاد تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام شیری، نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد وضعیت اردوی آماده‌سازی خود به ایسنا گفت: تمریناتم را از دو ماه قبل شروع کرده‌ام و اکنون چند روزی است که در تهران اردو زده‌ایم. این اردو ۴۵ روز ادامه دارد و بعد از آن با نظر مربی به کیش یا بوشهر می‌رویم. خوشبختانه همه چیز خوب است و امیدوارم که رکورد خوبی ثبت کنم.

او در مورد وضعیت آمادگی خود بیان کرد: همه موارد مد نظر مربی از نظر قدرتی و سایر مسائل را انجام می‌دهم و روی بدنم کار می‌کنم. خوشبختانه شرایط تمرینی و آمادگی بدنی خوبی دارم.

شیری به محل اسکان خود اشاره کرد و گفت: فدراسیون برایمان هتل تهیه کرده است که محل آرامی است و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. از آقای صیامی تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را فراهم کرده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او در مورد مسابقاتی که قصد شرکت در آنها را دارد، گفت: خودم را برای مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، آماده می کنم و پس از آن هم نگاه ویژه‌ای به کسب ورودی المپیک دارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا به بازدید مهدی علی‌نژاد از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب گفت: آقای علی‌نژاد روز گذشته(دوشنبه) از آفتاب انقلاب بازدید کرد و ما هم آنجا مشغول تمرین بودیم. او به ما روحیه داد و گفت هر چه نیاز دارید، بگویید.

شیری در پایان گفت: از آقای رحتمی (مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد) و آقای صیامی تشکر می کنم که این اردو را  تدارک دیدند و حمایتمان می‌کنند. علاوه بر این از هادی سپهرزاد هم تشکر می‌کنم که جانانه از ما حمایت می‌کند تا رکوردهای خوبی ثبت کنیم. هر روز در دو نوبت تمرین می‌کنیم و آقای سپهرزاد هم کنارمان حضور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني پرتاب ديسك بهنام شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد