Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد گفت: طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» استان گیلان امروز(۲۵آذر) در ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای طرح ملی«سه‌شنبه‌هایتکریم» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: این طرح ملی در قالب طرح ملی «ایران قوی» و ذیل رواق همدلی در شبستان فرهنگ به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری دغدغه‌های خانواده شهدا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» این هفته با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» هفته جاری استان گیلان در منزل در منزل اولین شهیده مدافع سلامت گیلان«نرجس خانعلی زاده» با حضور مجازی و ارتباط تصویری با «سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در این دیدار مسئولان ارشد استانی به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل مادر این شهید والامقام حضور می‌یابند.

 

رضوانی‌نژاد تصریح کرد: این مراسم در تهران با حضور در منزل مدافع سلامت شهید «جوشقانی» رییس بیمارستان بقیه الله با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود که به‌صورت مجازی با منزل شهیده سلامت نرجس خانعلی زاده در گیلان ارتباط برقرار خواهد شد.
 
 

وی تاکید کرد: در این مراسم از خانواده شهیده «نرگس خانعلی‌زاده» پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان که در مقابله با کرونا جان خود را فدا کرد، دلجویی و تجلیل به عمل می‌آید. 

 

گفتنی است، طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم آنها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نرجس خانعلی زاده سه شنبه های تکریم شهدای سلامت ایران قوی کانون های مساجد گیلان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه های تکریم کانون های فرهنگی برگزار می شود هنری مساجد طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس

جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: هنرمندان خطه مرزی تایباد در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در بندرعباس به روی صحنه رفتند و به اجرای موسیقی مقامی خراسان پرداختند.

وی افزود: این گروه هنری، متشکل از هنرمندان نسل قدیم و جدید موسیقی، با نام «مولانا» و با حضور اساتیدی همچون حسین رحمت الهی و یعقوب تنها و نیز یونس یوسفعلیزاده و عزیز عزیزانی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در این جشنواره فرهنگی حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد ادامه داد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس و دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس از هفتم تا دهم اردیبهشت در تالار شهید آوینی مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

آفریدون بیان کرد: از ۳۲ اثر ارسال شده، تعداد ۱۰ اثر برگزیده به بخش پایانی این جشنواره موسیقی راه پیدا کردند و هنرمندانی از استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و کرمان به روی صحنه رفتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خطه تایباد به عنوان مهد و خواستگاه موسیقی مقامی خراسان شناخته می‌شود؛ به طوریکه در حال حاضر ۱۵۰ هنرمند دوتارنواز در این شهرستان شناسایی شده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد خاطرنشان کرد: در راستای انسجام بیشتر فعالیت فرهنگی و هنری، در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار باشگاه دوتارنوازان در شهرستان اساس گذاری شد که هدف آن استعدادیابی در حوزه موسیقی، پرورش و آموزش آن و نیز اعزام هنرمندان به رویداد‌های مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود