Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:25:26 GMT

کره شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۳۰۶۵

کره شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرده است

طبق اطلاعات یک روزنامه ژاپنی، کره شمالی قراردادی با روسیه درباره خرید محموله‌ای از واکسن "اسپوتنیک-۵" علیه ویروس کرونا منعقد کرده و تجهیزات ویژه تشخیص این عفونت را از چین دریافت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، روزنامه ژاپنی «آساهی» صبح امروز (سه شنبه) گزارش داد که کره شمالی واکسن "اسپوتنیک-5" علیه ویروس کرونا را از روسیه خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این روزنامه یادآور شده که ارزش این قرارداد و میزان محموله واکسن‌های روسی مشخص نیست، فقط اشاره شده است که به طور انتخابی تزریق واکسن "اسپوتنیک-5" به روی برخی نمایندگان حزب کارگر کره شمالی آغاز شده است. به نوشته این روزنامه ژاپنی، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص واکسیناسیون "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی وجود ندارد.

طبق اطلاعات این نشریه، علاوه بر این، مقامات پیونگ یانگ همچنین تجهیزات ویژه تشخیص بیماری کووید-19، از جمله دماسنج‌های دقیق را از چین دریافت کرده است. این روزنامه با استناد به منابع اطلاعاتی کره جنوبی و محافل تجارتی چین می نویسد، این دماسنج‌ها در مرزهای مشترک چین و کره شمالی نصب شده‌اند تا به تدریج فعالیت اقتصادی بین دو کشور از سر گرفته شود.

بر اساس آمار رسمی، هیچ موردی از عفونت ویروس کرونا در کره شمالی گزارش نشده است.

چین تحویل واکسن به خانواده رئیس کره شمالی را رد کرداتهام زنی آمریکا به چین برای نقض تحریم‌های کره شمالیآمریکا 10 شرکت و کشتی را در ارتباط با کره شمالی تحریم کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسپوتنیک اخبار روسیه اخبار کره شمالی اسپوتنیک اخبار روسیه اخبار کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم

آقای خبیر دوستدار محیط زیست، ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می‌کند و به محیط زیست شان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد، آن‌ها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.

این دوستدار محیط زیست بیان کرد: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.

آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آن‌ها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم