Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، بر اساس شیوه نامه جشنواره شب یلدای آموزش و پرورش تمامی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، معلمان و آموزگاران تربیت بدنی، مراقبین سلامت، کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت و تربیت بدنی ادارات تابعه و آموزگاران پایه می توانند شرکت کنند.

محورهای جشنواره سفره سالم یلدایی ،فیلم، عکس، موشن گرافی و انیمیشن است و هر یک از شرکت کنندگان فقط مجاز به ارائه اثر در یک محور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که در تهیه فیلم و عکس تناسب محتوا با موضوعات جشنواره، حداکثر زمان ضبط فیلم تا سه دقیقه را رعایت کنند.

همچنین ضروری است که فیلم ارسالی از قابلیت اجرایی در نرم افزار برنامه های واتس‌آپ و شبکه شاد برخوردار باشد.

رعایت تمامی شئونات اسلامی و اخلاقی در تهیه فیلم و عکس  الزامی است و در صورت نیاز از موسیقی های مجاز کلامی و غیرکلامی استقاده شود.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش موضوعات پیشنهادی جشنواره، تغذیه سالم در شب یلدا(در راستای اهداف پروژه کوچ)، آشنایی و معرفی بازی‌های بومی و محلی استان ویژه شب یلدا و همچنین " نه به دورهمی" یلدایی و رعایت پروتکل های بهداشتی است

متقاضیان شرکت در این جشنواره باید آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۶ دی ماه به شماره موبایل ۰۹۱۱۳۵۴۱۰۱۴ از طریق برنامه واتس آپ ارسال کنند.

علاوه بر اینکه به نفرات برتر هر یک از رشته های جشنواره هدایایی به رسم یادبود تعلق می‌گیرد، آثار ارسالی  برتر هر رشته در شبکه شاد استان بارگذاری  خواهد شود .

استان مازندران ۵۰۸ هزار دانش اموز دارد که در چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه تحصیل می کنند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی خواهد بود.

برچسب‌ها مدارس شب یلدا یلدای متفاوت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شب یلدا یلدای متفاوت مدارس شب یلدا یلدای متفاوت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش