Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، «کریستیانو رونالدو» دارنده پنج توپ طلا، پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانا اروپا، سه قهرمانی در لیگ جزیره، قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، دو قهرمانی در سری‌آ و قهرمانی‌های متعدد در فوتبال اسپانیا است.

این فوق ستاره در مستندی با عنوان "جهان‌های موازی" در گفت و گو با «گنادی گلوکین» ستاره بوکس، گفت: علاقه من فوتبال بازی کردن است اما من تماشای رشته‌های دیگر را در تلویزیون به دیدن فوتبال ترجیح می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بین تماشای یک مسابقه فوتبال یا یک بوکس یا مبارزه UFC، من بوکس یا UFC را انتخاب می‌کنم.

وی که پیش از این با «کانر مک‌گرگور» ستاره UFC ملاقات کرده بود، افزود: وقتی که در منچستر یونایتد بودم، با مربی تیم تمرین بوکس می کردم. من فکر می‌کنم تمرین بوکس برای فوتبال مفید است زیرا حواس شما را قوی‌تر کرده و باعث می شود حرکات بهتری یاد بگیرید.

رونالدو در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد اما هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت در او دیده نمی‌شود. وی در این خصوص، گفت: در ۳۳ سالگی فکر می‌کنید که قدرت پاهای شما در حال ضعیف شدن است. من می‌خواهم در ورزش و فوتبال بمانم. مردم به من نگاه می‌کنند و می‌گویند کریستیانو یک بازیکن باورنکردنی بود اما اکنون کند شده است. من این را نمی‌خواهم. 

وی افزود: شما می‌توانید چیزهای زیادی را در بدن خود تغییر دهید اما مساله این نیست. این موضوع به ذهنیت، انگیزه و تجربه شما بستگی دارد که فکر می‌کنم این پیچیده‌ترین موضوع است. شما می‌توانید در ورزش به بلوغ برسید. به «راجر فدرر» در تنیس نگاه کنید؛ او ۳۷ یا ۳۸ ساله است اما هنوز در اوج است و در بوکس هم فعالیت دارد.

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو راجرفدرر تنیس فدراسیون بوکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو راجرفدرر تنیس فدراسیون بوکس کریستیانو رونالدو راجرفدرر تنیس فدراسیون بوکس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر منچستریونایتد، تایید کرد برای بهبود بازی خود، ویدیوی بازی‌های وینگرهای سابق این باشگاه مانند کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام را تماشا می‌کند.

در تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل برنلی، آنتونی تنها گل تیمش را به ثمر رساند و مانع از شکست یونایتد شد. این بازیکن برزیلی که هنوز 24 سال سن دارد، مشتاق است تا عملکردش را بهبود ببخشد و از بازیکنان بزرگی که قبلاً در این باشگاه کار می‌کردند، الهام می‌گیرد.

آنتونی به سایت رسمی یونایتد گفت:"من همیشه کریستیانو رونالدو را دنبال می‌کردم، او در پست وینگر خیلی خوب بازی می‌کرد. من همیشه لیونل مسی و نیمار را خیلی دوست داشتم، آن‌ها سه بازیکنی هستند که همیشه دنبال آن‌ها را دنبال می‌کردم.

در بازی‌های ویدیویی با بکام زیاد بازی کردم، اخیرا مستندش را دیدم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. بکام برای من منبع الهام است. قبلاً برای او احترام قائل بودم، از او تمجید می‌کردم و پس از تماشای مستندش، این تحسین بیشتر شد. او بازیکنی بود که از بچگی دنبالش می‌کردم، همانطور که گفتم اخیراً از تماشای مستند او چیزهای زیادی یاد گرفتم.

فوتبال همیشه در حال تغییر است و امروز با بازی در یک باشگاه بزرگ، مانند بازی در یونایتد، باید این کار را هر روز انجام دهید. اینکه حمله کنم یا در دفاع به تیم کمک کنم برای من سخت نیست، مهم این است که تیم برنده شود. قبلاً بارها گفته‌ام: شما باید خود را فدای تیم و باشگاه کنید و انجام این کار برای من مشکلی ندارد.

این مهم است که نه تنها در جام حذفی خوب بازی کنیم، بلکه باید فصل را در لیگ برتر هم خیلی خوب به پایان برسانیم. این چیزی است که من برای آن کار کرده‌ام، احساس بسیار خوبی دارم و برای هر فرصتی آماده هستم."

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ