Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: تاکنون برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۸۰ روستا تهیه شده است.

«محمدعلی طالبی» در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که به منظور بررسی برنامه های توسعه و اشتغالزایی روستاهای شهرستان خاتم و میبد، تشریح دستورالعمل های اجرایی معشوق بیمه ای سهم کارفرما و بررسی درخواست متقاضیان مجوز پشتیبان مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و ارشاد که با حضور ویدیو کنفرانسی مدیران مربوطه در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای روستاهای استان برای تولید و گردش چرخ اقتصاد، گفت: تاکنون برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۸۰ روستا تهیه شده و در برخی از آنها طی دو مرحله به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تداوم اجرای این طرح  شاهد برنامه محوری در فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی روستاها و به خدمت گرفتن ظرفیت روستاها برای تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

طالبی با اشاره به اجرای این طرح در روستاها، بر ضرورت ارزیابی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده تاکید و عنوان کرد:  بخشداران  و دیگر مدیران محلی مربوطه موظفند به طور جدی بر اجرای برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاها نظارت و گزارش های منظم دوره ای را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حوزه اقتصادی استانداری ارائه کنند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در روستاهای استان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف وجود دارد، اظهار کرد: روستاهای استان و اقلیم آن ها متفاوت تر از روستاهایی است که صرفا توان فعالیت در بخش کشاورزی و دامپروری را دارند.

وی کارکرد چندگانه روستاهای استان در حوزه های مختلف اقتصادی و نزدیکی آن ها به مراکز جمعیت شهری را ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال و توسعه روستایی در بخش های مختلف دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، طالبی در بخش پایانی سخنان خود به طرح مشوق بیمه ای کارفرمایان و مزایای آن اشاره کرد و گفت: دولت در دستورالعمل جدید این طرح، شرایط را تسهیل کرده و باید با اطلاع رسانی مناسب و فراهم سازی زمینه های لازم، شاهد افزایش استفاده کنندگان از این طرح باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار يزد توسعه اشتغال روستایی برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران

 

به گزارش تابناک از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان همزمان با نشست شورای معاونان این شرکت با بیان این که ضروری است افزایش بهره وری به عنوان مهم ترین رکن در تدوین طرح های فنی کارشناسان مورد نظر قرار گیرد تصریح کرد: پرهیز از فعالیت های کم اثر و هزینه ساز، گامی مهم در حفظ بیت المال است و انتظار می رود تمامی بخش های فنی و مهندسی در تدوین طرح های مرتبط با توسعه و بهبود شبکه به شیوه ای عمل کنند که از فعالیت های کم اثر، جلوگیری شده و اقدامات انجام شده، منجر به تاثیراتی ملموس و شاخص در بهبود کیفیت ارائه خدمات به هموطنان تهرانی شود.

ناظریان با یادآوری این که اقدامات موثری طی سال های اخیر در حوزه برق پایتخت انجام شده است افزود: خوشبختانه امروز شاهد اثرات مثبت ناشی از این اقدامات هستیم و شهروندان تهرانی می توانند نتایج حاصله در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری، کاهش حوادث و خاموشی، افزایش پایداری و ضریب اطمینان و بهبود روشنایی معابر را به وضوح مشاهده کنند و ارزیابی های انجام شده نیز نشان دهنده رضایت شهروندان در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری علاوه بر تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با هدف گذر از پیک تابستانه مصرف برق و همچنین ۷۰ برنامه ویژه تحولی که منجر به تغییرات بنیادین در روند خدمت رسانی به مردم خواهد شد در نظر داریم اقدامات موثری در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای نظارتی و اجرایی انجام داده و خدمات خود را بیش از گذشته با فناوری های نوین روز در دنیا، منطبق و همسو سازیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی