Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی شهردار تهران امروز سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه در ادامه پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، از منزل خود تا بهشت رکاب زد. پیروز حناچی در میانه مسیر به پارک لاله رفت. او از سامانه جامع پرداخت الکترونیک کرایه‌های تاکسی، کارگوبایک (سه‌چرخه‌های ویژه حمل بار و مسافر) رونمایی و از برگزیده‌های اپلیکیشن دوچرخه نیز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی همچنین در این مراسم که به مناسبت روز ملی حمل و نقل با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، از تاکسیرانان برتر در حوزه‌هایی از جمله پرداخت الکترونیک، امانتداری، بانوان تاکسیران و اقدام‌های خلاقانه برای پیشگیری از بیماری کرونا قدردانی کرد.

حناچی همچنین با «الینا سعیدان» دختری که در برنامه دستپخت، مجری درباره شغل پدر او که تاکسیران بود اظهارنظر کرده بود، دیدار و از پدر او قدردانی کرد. شهردار تهران از این دختر به عنوان نماینده تمامی فرزندان تاکسیرانان تهرانی دلجویی کرد. در این مراسم همچنین از دوچرخه‌سوارانی که به مناسبت اربعین معادل مسافت تهران تا کربلا را رکاب زده بودند هم قدردانی شد.

پیروز حناچی در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: در کلانشهرها یکی از محورهای اصلی و شاید مهمترین موضوعات حمل و نقل عمومی است که اصلی‌ترین آنها هم مترو و اتوبوس است. کاری که ما در این دوره از مدیریت شهری انجام دادیم، اضافه کردن دوچرخه‌سواری به ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک مد ساده و ارزان‌قیمت است که استفاده از آن زیر یک درصد بود و اکنون با تلاش‌های انجام گرفته به بیش از یک درصد رسیده است.

او افزود: البته برنامه توسعه مترو را هم در دستور کار داریم. خط شش و هفت مترو تهران تا آخر امسال به صورت کامل بهره‌برداری می‌شود. باقیمانده خط سه هم تکمیل خواهد شد. البته در تامین اعتبارات مشکل داریم. به هر حال مترو موضوعی است که پنج میلیون نفر روزانه با آن درگیر هستند و موضوع حاکمیتی است و انتظار این است که دولت در این زمینه کمک کند.

شهردار تهران درباره نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی هم گفت: اتوبوس‌های ساخت داخل به ناوگان پیوسته و آنها که وارداتش امکان‌پذیر باشد به ناوگان اضافه می‌شود. البته باید به این نکته توجه کرد که آینده حمل و نقل عمومی برای خودروهای برقی است که برای آن برنامه داریم.

او درباره بازسازی اتوبوس، واگن مترو و تاکسی‌های فرسوده هم گفت: هم اکنون بازسازی یکهزار دستگاه اتوبوس را در دستور داریم و همچنین بازسازی ۴۰۰ واگن نسل اول را هم در دستور داریم. بازسازی تاکسی‌ها با همکاری صنایع داخلی و پشتیبانی دولت انجام می‌شود.

کد خبر 572993 برچسب‌ها خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس پیروز حناچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی پیروز حناچی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو