Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی طائری دوچرخه سوار البرزی گفت: از شهر کرج منزل شهید مدافع سلامت "مصطفی پیران" سفر خود را آغاز کرده و با بدرقه پدر و مادر شهید با دوچرخه راهی شدم.

او به هدف سفر اشاره کرد و افزود: می‌خواهم اعضای کادر درمان بدانند که به خاطر زحماتی که کشیدند دلم می‌خواست خدمتی به آن‌ها کرده باشم و تصمیم گرفتم این سفر را انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رکاب‌زن البرزی در شرح ادامه سفر خود با دوچرخه ادامه داد: پس از مشهد به مزار شهید محسن فخری‌زاده و سپس برای سالگرد شهید سردار سلیمانی به مزار ایشان در کرمان خواهم رفت.
بیشتر بخوانید کاشت نهال به یاد شهدای سلامت در مشهد
طائری بیان کرد: کادر درمان جان خود را کف دست خود گذاشته‌اند و ایثار می‌کنند و من هم با پرچم حضرت ابالفضل (ع) که نماد ایثار در کربلا است سفر می‌کنم.

او درباره منابع مالی سفرش تصریح کرد: هیأت ورزش‌های همگانی در کرج مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای این سفر به من داد که چند شب پیش با آن پول، حساب دفتری خانواده‌ای نیازمند در مسیر مشهد را تسویه کردم.

این دوچرخه‌سوار البرزی به برخورد خوب و مهمان نوازی مردم اشاره و تاکید کرد: من در مسیر خود به خانه افراد بسیاری می‌روم، این بار در مسیر به خانه‌ی شخصی رفتم که بسیار فقیر بود، ولی با این وجود میزبان من شد، زیرا که معتقد بود زائر امام رضا (ع) هستم و لباس‌های مرا شست.

طائری در رابطه با سختی‌های سفر خود اظهار کرد: مسیر بیابانی و بسیار سرد است به طور مثال دیشب دمای هوا در بینالود منفی ۲۰ درجه بود و همچنین انواع حیوانات و گرگ در مسیر فراوان است.

او افزود: من سال‌ها است که ورزش کوه‌پیمایی انجام می‌دهم و استقامت بدنی خوبی برای این سفر دارم و شغلم نجاری است.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای مدافع سلامت شهدای کادر درمان دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان