Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در همه بخش های ورزش مثل ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، توسعه زیر ساخت ها و آمایش سرزمین نیز چالش هایی وجود دارد که برای مواجهه با آن ها نیازمند برخورداری از پشتوانه علمی و پژوهشی هستیم.

عبدالحمید احمدی در هشتمین جلسه هم اندیشی سالانه شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان کشور ضمن تبریک روز پژوهش به فعالان این عرصه، گفت: از همه استان ها که به امر پژوهش، مراوده و تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و گفت و گو با شخصیت های علمی توجه دارند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که حوزه های کاری جوانان و ورزش بسیار گسترده و متنوع است، اظهار داشت: به همین دلیل نیازمند فعالیت های پژوهشی هستیم تا در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها و همچنین برنامه ریزی ها بهره مند شویم.

احمدی با بیان این که حوزه جوانان پر چالش است و مخاطب آن توقعات زیادی دارند، افزود: ما باید بتوانیم پاسخگوی این مخاطبان باشیم که محور عمده و اصلی برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان تحقیق و پژوهش با محوریت و اعلام نیاز معاونت امور جوانان است تا بتوان بر اساس دانسته ها و یافته های پژوهشی و مطالعاتی برنامه ها را به پیش ببریم.

وی به حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: در همه بخش های ورزش مثل ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، توسعه زیر ساخت ها و آمایش سرزمین نیز چالش هایی وجود دارد که برای مواجهه با آن ها نیازمند برخورداری از پشتوانه علمی و پژوهشی هستیم.

احمدی گفت: نیاز داریم تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی مستمر باشد تا از بخش های مدیریتی برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان و جلب رضایت مردم حمایت کنیم.

وی به برنامه هفتم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: در آستانه تدوین این برنامه هستیم که لازم است مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی و هم استان ها ما پیشنهادات خود را تا پایان دی ماه برای گنجاندن در پیش نویس این برنامه ارائه کنند. هر مقدار بتوانیم از ظرفیت های برنامه هفتم توسعه کشور استفاده کنیم برای هر دو حوزه ورزش و جوانان راهگشا خواهد بود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: از همه استان ها که با همه محدودیت ها و مضایق چراغ پژوهش را روشن نگه داشتند صمیمانه تشکر می کنم و برای همه آنها آرزوی توفیق دارم./ وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور گفت: پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر در وزارت نیرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جریان بازدید از تصفیه خانه در حال احداث شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان، اظهار کرد: در نشست های هفتگی وزیر نیرو، پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این طرح از اهمیت ویژه‌ای برای مجموعه وزارتخانه و دولت برخوردار است.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این طرح از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و در ۲ سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این طرح سرعت گرفته و تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز آن را تخصیص دهیم.

بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه بشاگرد از طریق مولدسازی تامین خواهد شد

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار هرمزگان انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری ها این مهم به سرانجام برسد.

در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری آب شرب یک شهر و ۹ روستا تامین می‌شود

عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد و گفت: ارزش فعلی این پروژه چهار هزار میلیار ریال است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می شود.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان کم‌تر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود که با چالش‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی از جمله آب روبرو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند