Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:18:14 GMT

جایگاه نوآوری و پژوهش در حل مسائل شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۱۸۹

جایگاه نوآوری و پژوهش در حل مسائل شهر تهران

در این برنامه به بررسی برنامه های راهبردی شهرداری تهران و دستاوردهای جشنواره پژوهش و نوآوری شهرتهران برای حل مسائل شهری و بهود فضای شهر تهران پرداخته می‌شود.

تهران ۲۰ روزهای زوج با اجرای محمد دلاوری و روزهای فرد با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

پخش فیلم سینمایی جدید «درجنگل سیبری» از شبکه چهار

فیلم سینمایی در جنگل سیبری محصول ۲۰۱۶ فرانسه برای اولین بار ۲۸ آذر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود. در جنگل سیبری با نام اصلیIn the Forests of Siberia به کارگردانی صفی نبو محصول ۲۰۱۶ فرانسه است که در ژانر حادثه ای تولید شده است.
رافائل پرسوناز- اوگنی سیدیکین در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.
خلاصه فیلم: تدی مردی جوان که از دنیای پرهیاهوی شهری خسته شده است، تصمیم میگیرد در فصل زمستان و به تنهایی یک کلبه در مناطق دور افتاده سیبری را با قیمتی اندک بخرد و برای مدتی آنجا زندگی کند. او در کمال آرامش در دل جنگل های یخ زده سیبری زندگی جدید خود را شروع می کند ولی کم کم مشکلات خود را نشان می دهد. او از حمله یک خرس جان سالم می برد اما دچار کمبود غذا می شود و حالا باید به شکار برود تا اینکه با مردی میانسال برخورد می کند و او به تدی برای شکار و ادمه زندگی کمک می کند. این مرد به دلیل قتل همکارش سالهاست خود را در این مناطق پنهان کرده است.
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

روایت ترانزیتی در «ما ایرانی ها»
برنامه ما ایرانی ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی سه شنبه  ۲۵ آذر ماه  ساعت ۲۲ میزبان  امیر آزاد  راننده ترانزیت می باشد.
امیر آزاد که فارغ التحصیل رشته اقتصاد می باشد، علاقه اش به رانندگی  باعث می شود که به شغل رانندگی تزانزیت کالا مشغول شود. پس از آشنایی با کار رانندگی تریلی و فضای آن، تصمیم به ایجاد کمپین «نگران نباشید» در فضای مجازی با هدف آموزش و ایجاد انگیزه به رانندگان معتاد و یا آسیب دیده می پردازد و مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار می گیرد و همین امر باعث می شود به عنوان نماینده منتخب این صنف نزد مسئولان کشوری معرفی و به بازتاب مشکلات رانندگان بخش ترانزیت  بپردازد . او معتقد است نتیجه همه اقدامات او این شد که صنف رانندگی و سختی کارشان برای مردم بیشتر نشان داده شود و نگرش آنان به این شغل پر زحمت تغییر پیدا کند .
حجت الاسلام سید وحید میرحمزه نیز مهمان دیگر برنامه در ادامه از نحوه تشکیل و فعالیت های گروه جهادی حاج عبدالله والی صحبت می کند.
برنامه  ترکیبیما ایرانی ها کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه، سه شنبه ساعت ۲۲، پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت۲۱ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد.

پوستر مستند «قهرمان» رونمایی شد
پوستر مستند قهرمان به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام آقالری و از  تولیدات شبکه مستند با طراحی نوید برهمند همزمان با حضور در بخش ویژه چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت رونمایی شد.
قهرمان به تهیه کنندگی و کارگردانی  الهام آقالری از اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، روایتی از زندگی  فاطمه حشمتی مادربزرگی ۸۴ ساله و قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است که برای شرکت در مسابقه جهانی با دردسرهای زیادی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش می کند.
این مستند به جشنواره مستند «سینما حقیقت» راه پیدا کرده و چهارشنبه ۲۶ آذر  در نماوا،  جمعه ۲۸ آذر در هاشور(نمایش عمومی)، شنبه ۲۹ آذر در تیوا و یکشنبه ۳۰ آذر در فیلیمو  اکران می شود.
پوستر قهرمان را نوید برهمند طراحی کرده است که پیش از این طراحی پوستر سی وهفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و طراحی پوستر فیلم های آزاده، نوار ویدیو، آرا و... را برعهده داشته است.

پرونده بودجه آموزش و پروش در «مدرسه ایران»

چهل و پنجمین قسمت از مدرسه ایران باحضور رییس کمیسیون برنامه و بودجه، به بررسی بودجه آموزش و پرورش می‌پردازد. در این برنامه که سه‌شنبه ۲۵ آذر ۹۹ ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد، حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش و حجت الله بنیادی،  پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت حضور یافتند. در این قسمت اهمیت بودجه در رسیدن به چشم انداز ۱۴۰۴، مقایسه بودجه آموزش و پرورش با بودجه سایر نهادهای دولتی، توجه به ترازبندی معلمین و مهندسی نیروی انسانی و مطالبه از دولت و مجلس برای تنظیم بودجه متناسب با نیازهای آموزش و پرورش مورد بررسی قرارمی گیرد.
برنامه مدرسه ایران کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که هر سه‌شنبه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود. بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت ۱۷ خواهد بود.

برنامه فرمول یک امشب با دست پر می‌آید
۵مهمان در برنامه امشب فرمول یک حضوردارند که در روزهای کرونایی بیشتر دیده می شوند.
در برنامه امشب فرمول یک که ساعت ۲۰ : ۲۳ دقیقه پخش میشود، ۴ پستچی که در دوران کرونا، و خریدهای آنلاین حسابی سرشان شلوغ شده مهمان هستند.آنها از ارتباط با مردم میگویند.
یکی از آگاهان فوتبالی پنجمین نفری است که در گفت و گو با علی ضیا بخش دیگری از حاشیه های فوتبال و سرمایه های این ورزش پرطرفدار را شرح می دهد.
برنامه فرمول یک کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی و اجرای سید علی ضیا، دوشنبه تا چهارشنبه حدود ساعت ۲۰ : ۲۳ دقیقه پخش می شود.

«فانوس دریایی» تصویرگر ظرفیت‌های بندری و دریایی کشور

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برنامه فانوس دریایی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تخصصی با رویکرد جدید و با هدف آشنایی مردم با ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه گردشگری دریایی، فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های بندری و دریایی به زودی از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، وحید رحمتی درباره ویژگی‌های برنامه فانوس دریایی اظهار داشت: پخش این مستند که از سال ۹۷ آغاز شده؛ توانسته تا حدود زیادی، ویژگی‌ها و مزیت‌های حمل و نقل دریایی و صنعت تأثیرگذار و بی‌مانند دریانوردی را به تصویر بکشد، همچنین در این مدت فرصت‌های اقتصادی و مسولیت‌های اجتماعی که سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه خود ایفا می‌کند، عنوان شد.

وی ادامه داد: برای آنکه مردم بیش از گذشته با ویژگی‌های خاص و جذاب حوزه دریا، بندر، گردشگری دریایی آشنا شوند، قرار است برنامه فانوس دریایی با رویکرد جدید پخش  شود و مخاطبان، تجربه‌های عینی‌ سفرهای دریایی ‌را از زبان راویان، ببینند و بشنوند.   

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: برنامه فانوس دریایی که تصویرگر ظرفیت‌های بندری و دریایی کشور خواهد بود؛ مستندگونه و سفرنامه‌ای جذاب، آموزنده و مفرح؛ به زودی و هر شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: سفرنامه فانوس دریایی از بندر آستارا شروع می‌شود و پس از آن در امتداد نوار ساحلی دریای خزر به بنادر جنوبی چون خرمشهر، آبادان تا به سواحل مکران می‌رسد و تمامی نوار شمالی و جنوبی کشور را پوشش می دهد.

رحمتی با بیان اینکه در رویکرد جدید فانوس دریایی؛ موضوعاتی مطرح می‌شود که همواره مورد پرسش مردم و خواسته خانواده شریف دریانوردان بوده است، گفت: در سری جدید فانوس دریایی مخاطبان با سبک زندگی دریانوردان، فعالیت‌های که دریانوردان در یک سفر دریایی انجام می‌دهند، پتانسیل و ویژگی‌های بنادر تجاری، ظرفیت بنادر کشور و روند تخلیه و بارگیری کالا، آشنا می‌شوند. 

دبیر کارگروه اشاعه فرهنگ دریایی و بندری سازمان بنادر تصریح کرد: با آغاز پخش برنامه فانوس دریایی مردم می‌توانند با زیرساخت‌ها و جذابیت‌های بی‌نظیر گردشگری دریایی کشورمان، انواع مشاغل دریایی و تجربیاتی که می‌توان در یک سفرنامه آن را تجربه کنند، آشنا شوند ‌و همچنین زیرساخت‌های حوزه بندری و دریایی کشور به نمایش گذاشته خواهد شد تا مخاطبان بدانند که ایران در حوزه حمل و نقل دریایی به چه پیشرفت‌های شگرفی دست یافته است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای اولین بار در دور جدید پخش برنامه فانوس دریایی، مسابقه‌ای به شیوه جشنواره‌ی ملی برگزار می‌شود و مخاطبان؛ می‌توانند در آیتم‌های طراحی شده که جوایز نفیس و ارزنده برای آن در نظر گرفته شده است، شرکت کنند. 

وی اظهارداشت: موضوع روایت‌گونه و بی‌واسطه از زبان جامعه بندری و دریایی دغدغه به‌جای وزیر محترم راه و شهرسازی و البته از موارد مصوب مندرج در چینش عملیاتی برنامه‌های سال ‌۹۹ مدیریت ارتباطات در حوزه مخاطبان عام بود که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز بر آن تأکید داشتند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طی دو سال گذشته با گفتگوهای صورت گرفته با جامعه بندری و دریایی، مطالعات انجام شده و همچنین حمایت مشفقانه‌ و ارزشمند جامعه بزرگ دریانوردان، این تصمیم گرفته شد تا برنامه فانوس دریایی با رویکردی جدید؛ تولید و پخش شود.

رحمتی افزود: برنامه فانوس دریایی با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی و به تهیه‌کنندگی حسین ربانی‌غریبی و کارگردانی و روایتگری میلاد مهدوی و تیم تولید حرفه‌ای، آماده پخش شده و همچنین تیتراژ این برنامه با صدای رضا صادقی، شعر عباس محمدی و آهنگسازی عماد توحیدی است.

دبیر کارگروه اشاعه فرهنگ دریایی و بندری سازمان بنادر  ضمن قدردانی از همکاری شایسته مسئولان رسانه ملی و مدیران شبکه نسیم در راستای تولید و پخش برنامه فانوس دریایی، گفت: این برنامه به جهت راوی محور بودن، جذابیت زیادی برای مخاطبان خواهد داشت.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برنامه فانوس دریایی همزمان با پخش از شبکه نسیم در صفحه اینستاگرام این برنامه و آپارات؛ قابل دسترس علاقمندان خواهد بود.

گفتنی است؛ ایران با داشتن حدود ۶ هزار کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب کشور یکی از کشورهای فعال در حوزه دریانوردی است و از سوی ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز کشور از طریق حمل و نقل دریایی تأمین می شود؛ از این‌رو برنامه فانوس دریایی درصدد است بخش از فعالیت‌های عظیمی که در این حوزه صورت می‌گیرد را به نمایش بگذارد.

«هزار آهنگ»به مناسبت بزرگداشت «احمدعلی راغب» روی آنتن می‌رود

برنامه زنده تلویزیونی هزار آهنگ به مناسبت بزرگداشت هنرمند متعهد و انقلابی احمد علی راغب به همت حوزه هنری روی آنتن شبکه افق می‌رود.

هزار آهنگ امشب سه‌شنبه ۲۵ آذرماه، با اجرای اکبر نبوی از ساعت ۲۰ تا ۲۱ به صورت زنده به هنرمند متعهد و انقلابی احمدعلی راغب می‌پردازد و میزبان علاقه‌مندان خود خواهد بود.

مجید اخشابی خواننده، آهنگساز، پژوهشگر و مدرس دانشگاه به همراه محسن صفایی‌فرد نویسنده و پژوهشگر کتاب بانگ آزادی شامل خاطرات شفاهی احمدعلی راغب مهمامانان این برنامه هستند.

گفتنی است، احمد علی راغب یکی از ماندگارترین و شناخته شده‌ترین آهنگسازان و هنرمندان موسیقی انقلاب که طی دهه‌های اخیر خالق ماندگارترین ترانه‌ها و سرودها در این زمینه است، در ۷۶ سالگی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از بیماری سرطان -سه شنبه هفته گذشته ۱۸ آذرماه- دار فانی را وداع گفت.

از استاد احمدعلی راغب، آثار جاودانه و متنوع در حوزه موسیقی انقلاب همچون «بابا خون داد»، «بانگ آزادی»، «خجسته باد این پیروزی»، «راه رجا»، «شهید مطهر»، «آمریکا ننگ به نیرنگ تو»، «هم شاگردی سلام»، «مدرسه‌ها وا شده» و بسیاری آثار دیگر در حافظه مردم به جامانده است.

بررسی طرح مالیات بر درآمد در برنامه امشب «پایش»

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در برنامه امشب پایش از طرح مجلس برای دریافت مالیات برعایدی و درآمد می گوید.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان وسخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین درباره حکمرانی بر ریال، لایحه بودجه ۱۴۰۰، ماده ۲۹ قانون ششم توسعه درخصوص شفافیت حقوق و مزایای مدیران و حذف سقف ۷.۵ برابری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صحبت خواهد کرد.

پایش به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ۲۵ آذر پس از خبر ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی روی آنتن می رود.

طرز تهیه فینگر فود یلدایی در «خانه مهر»

حسن یگانه فر، دکترمحمدرضا نوروزی و آزاده ربیعی، سه شنبه ۲۵ آذر ماه در خانه مهر همراه بینندگان هستند .

در این برنامه از «خانه مهر» حسن یگانه فر طرز تهیه فینگر فود یلدایی را آموزش می دهد، در بخش بعدی از دکترمحمدرضا نوروزی، فوق تخصص کلیه ومجاری ادراری، دعوت شده و ایشان در خصوص بیماری تکرر ادرار گفتگو می کنند و بعد آزاده ربیعی هنر ساخت عروسکهای جورابی را آموزش می دهد .
محمدنظری و شعله قهرمانی مجریان برنامه هستند .
خانه مهر دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش می شود .

«جمع ایرانی» میزبان زوج هنرمند

شهره سلطانی و بهروز پناهنده، سه شنبه ۲۵ آذر ماه میهمان «جمع ایرانی» هستند .

جمع ایرانی در این برنامه از شهره سلطانی و همسرشان بهروز پناهنده دعوت کرده تا میهمان برنامه باشند، شهره سلطانی در بیش از ۲۸ مجموعه نمایشی جذاب نقش آفرینی کرده که از آن جمله می توان به روزگار جوانی، خانه سبز، لحظه گرگ و میش و شرایط خاص اشاره کرد، البته سریال خانه امن جدیدترین اثر وی می باشد که در حال پخش از شبکه جهانی جام جم می باشد .
همچنین بهروز پناهنده، همسر خانم سلطانی، در هنر بازیگری و کارگردانی فعال است، کاندید دریافت جایزه بازیگری از جشنواره فجر دانشجویی در سال ۱۳۸۱، دریافت جایزه اول کارگردانی از هفتمین جشنواره نمایش‌های کوتاه دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۳ از جمله افتخاراتی است که وی کسب کرده .
این برنامه با اجرای مسعود روشن پژوه و همراهی شهرام نیکیار از جام جم پخش می شود.
«جمع ایرانی»، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

آموزش های «روزخوش» برای یک انتخاب سالم

روزخوش چهارشنبه ۲۶ آذر ماه با سه گفتگوی جالب پیرامون ازدواج، شناخت حالات چهره و ایران گردی از جام جم پخش می شود .

در این برنامه از روزخوش دکتر مهرداد کاظم زاده عطوفی، روانشناس بالینی با موضوع، از آشنایی تا ازدواج گفتگوی خود را پیش می برد، در بخش بعدی محسن عبداللهیان،  متخصص تشخیص ریز حالت های چهره و زبان بدن از شناخت حالت های چهره و بدن در ارتباطات خواهند گفت و در نهایت با فرید روشنایی، کارشناس گردشگری همراه بوده و در ادامه مباحث هفته های پیشین در خصوص ایران گردی اطلاعات مفیدی را ارائه می کنند .
روزخوش دوشنبه تا جمعه ساعت ۰۹:۰۰ به وقت تهران از جام جم پخش می شود .

شعر کودک و تاثیر آن در شعر فارسی

برنامه آنچه خود داشت، چهارشنبه ۲۶ آذر ماه با موضوع جایگاه شعر کودک و تاثیر آن در شعر فارسی از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

آنچه خود داشت با هدف بازشناسی داشته های شعر و ادبیات ایران زمین، این هفته از سودابه امینی دعوت کرده و در این خصوص دکتر رشید کاکاوند با ایشان گفتگو می کند .
اجرای هنر خوشنویسی توسط استاد شمس الدین مرادی و بانو پریسا افتخاری، قند پارسی (خوانش شعر شاعران مشهور) توسط اعظم حبیبی، بال شعر ( شعر خوانی شاعران فعال کشور) توسط مهسا ایمانی ، حکایت دوست ( بازشناسی مفاخر ایران زمین) با معرفی عباس یمینی شریف موضوع بخش های این برنامه است.
پخش صدای شاعران مشهور که این هفته به پخش صدای محمد صالح اعلاء اختصاص دارد . و بخش شعر شما که این هفته به شعر خوانی زهرا منادی از کویت اختصاص دارد .
دکتر کاکاوند و شمیم علیزاده اجرای برنامه را بر عهده دارند .
آنچه خود داشت، چهارشنبه ها ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران از جام جم پخش می شود .

برچسب‌ها سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون معاونت سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون اخبار کنکور برنامه فانوس دریایی جام جم پخش می شود تهیه کنندگی برنامه امشب بندری و دریایی شبکه چهار سیما سه شنبه ۲۵ آذر تهیه کنندگی آموزش و پرورش احمدعلی راغب وقت تهران کاری از گروه دریایی کشور جمع ایرانی شبکه نسیم خواهد شد شبکه پنج ویژگی ها علی راغب فرمول یک خانه مهر آذر ماه ساعت ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

فیلم‌های روی پرده‌ در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های مست عشق، تمساح خونی، پرویزخان، نوروز، ایلیا جست‌وجوی قهرمان، نویسنده مرده است، آسمان غرب، پدران، روشن، بی بدن، قوی دل، آپاراتچی و سال گربه در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ اکران می‌شود که جدول برنامه و ساعت پخش آن‌ها به شرح زیر است:

تهران:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما مگامال
مست عشق ۱۲:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۵۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۵:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۱۵، ۲۰:۱۵، ۲۱:۱۵، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۸:۳۰

۸۰۰۰۰

نوروز ۱۶:۳۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۶:۲۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۲۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۱۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۳۰، ۲۳:۵۹ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۴:۳۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب

۱۲:۳۰

۴۰۰۰۰

سال گربه ۱۲:۰۰، ۱۲:۴۵، ۱۳:۵۰، ۱۴:۴۵، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۴۵، ۱۸:۴۵، ۱۹:۴۵، ۲۰:۴۵، ۲۱:۴۵، ۲۲:۴۵، ۲۳:۴۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پردیس سینمایی ایران مال
مست عشق ۱۱:۴۰، ۱۲:۰۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۱۰، ۱۴:۵۰، ۱۵:۲۵، ۱۷:۱۵، ۱۶:۲۰، ۱۶:۵۰، ۱۷:۲۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۳۰، ۱۸:۵۵، ۱۹:۱۵، ۱۹:۲۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۴۰، ۲۱:۰۰، ۲۱:۱۵، ۲۱:۲۵، ۲۱:۳۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۰۵، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۴۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۴۰، ۱۴:۴۰، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۵۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۵۵، ۲۲:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
نوروز ۱۵:۳۵ ۸۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۴:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۴۰، ۱۳:۴۵، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۴۰، ۱۲:۱۰، ۱۳:۱۰، ۱۴:۱۰، ۱۵:۱۰، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۲۰، ۱۹:۲۰، ۲۰:۲۵، ۲۱:۲۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۱:۳۵ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۳:۲۵ ۸۰۰۰۰
سینما فرهنگ تهران
مست عشق ۱۳:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۰۰، ۱۴:۳۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۲:۵۰، ۱۹:۴۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۸۰۰۰۰
همسایه شما، زهره ۱۶:۱۵ ۸۰۰۰۰

مشهد:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
پردیس سینمایی هویزه
مست عشق ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۱۵، ۲۰:۰۰، ۲۱:۴۵، ۲۳:۴۵ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی

۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۷:۳۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۵۹

۸۰۰۰۰
نوروز

۱۰:۴۵، ۱۴:۴۵، ۲۰:۴۵

۸۰۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۰:۰۰، ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵، ۲۰:۱۵

۸۰۰۰۰
بی بدن

۱۰:۱۵، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۵۹

۸۰۰۰۰
آپاراتچی

۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۴۵، ۲۱:۳۰، ۲۳:۳۰

۸۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۴۵، ۱۶:۴۵، ۲۲:۴۵ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۲:۰۰، ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۳۰، ۲۲:۱۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۰:۰۰، ۱۲:۴۵، ۱۴:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۸:۳۰، ۱۹:۳۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
شیراز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
هنر شهر آفتاب
مست عشق ۱۳:۴۰، ۱۵:۴۰، ۱۶:۵۰، ۱۷:۴۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۴۰، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰
تمساح خونی

۱۳:۲۰، ۱۵:۳۰، ۱۷:۵۰، ۱۹:۰۰، ۱۹:۵۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۹:۳۰ ۶۰۰۰۰
نوروز ۱۳:۰۰ ۳۰۰۰۰
آپاراتچی ۲۱:۱۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۲۳:۱۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن

۱۴:۰۰، ۱۶:۱۰، ۱۸:۲۰، ۲۱:۱۰

۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰
سال گربه ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰


اهواز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما اکسین
مست عشق ۱۰:۰۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۶۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۶:۴۵، ۱۸:۴۵، ۲۲:۳۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۴۵ ۶۰۰۰۰
سال گربه

۱۶:۰۰، ۲۰:۴۵

۶۰۰۰۰
نوروز ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵ ۶۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۴:۰۰، ۲۲:۱۵ ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۰:۱۵، ۲۰:۱۵ ۶۰۰۰۰
کد خبر 747686

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس