Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان از تقابل بارسلونا و رئال سوسیداد و لزوم پیروزی در این بازی برای بلوگرانا می گوید. 

رونالد کومان از آخرین اوضاع بازیکنان بارسلونا پیش از دیدار با رئال سوسیداد می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، تیم های بارسلونا و رئال سوسیداد در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا اسپانیا در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال سوسیداد صدرنشین است و بارسلونا برای نزدیک شدن به بالای جدول، باید دست پر از زمین خارج شود. رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و مطالبی را در خصوص اخبار و اوضاع پیرامون بارسلونا عنوان کرد. 

تقابل با رئال سوسیداد و پیروزی مقابل لوانته در بازی های شکست خوردیم که نباید شکست می خوردیم. امیدوارم این 3 امتیاز به ما آرامش ذهنی بیشری داده باشد تا مقابل رئال سوسیداد قرار بگیریم. نمی توانیم از روندمان در لالیگا راضی باشیم. اما باید برای زحمات تیم ارزش قائل باشیم، تلاش و نگرش بازیکنان در بازی مقابل لوانته خیلی خوب بود. رئال سوسیداد تیم بسیار خوبی است، آنها برای چندین فصل است که با هم هستند؛ از سبک بازی شان خوشم می آید و در این لحظه جزو مدعیان فتح لالیگا به حساب می آیند. اگر می خواهیم برای فتح لالیگا مبارزه کنیم، باید بازی های مان تا پایان سال را با پیروزی پشت سر بگذاریم. انتقادات را در خصوص تعویض مدافع در 5 دقیقه پایانی و زمانی که تیم تحت فشار است را واقعا درک نمی کنم. میرالم پیانیچ  پیانیچ ؟ در مورد وضعیت او و بخش هایی که باید در آن پیشرفت کند صحبت کرده ایم و نگرش او را دوست داشتم. نمی خواهم بازیکنانی که روی نیمکت قرار می گیرند ناراحت باشند.  ریکی پویگ  مطبوعات همیشه علاقه زیادی به ریکی پویگ داشته اند، چون او بازیکن آکادمی باشگاه است و  زیاد فرصت بازی پیدا نمی کند. وضعیت بازیکنان زیادی هم مانند ریکی است. این سرمربی است که با توجه به تمرینات تیم و نگرش بازیکن تصمیم گیری می کند و تنها 11 نفر را می توانیم در ترکیب قرار دهیم. مصاف با پاری سن ژرمن  لیگ قهرمانان اروپا؟ امیدوارم که همه بازیکنان مان را در آن مقطع در اختیار داشته باشیم چون در این صورت به تیمی قدرتمند تر از چیزی که اکنون هستیم تبدیل می شویم. البته که حریف ما (پاری سن ژرمن) هم فراز و نشیب های دارد. شرایط بارسلونا در آن برهه از چیزی که هستیم بهتر خواهد بود. عثمان دمبله  عثمان به صورت انفرادی تمرین می کند. هنوز به تمرینات گروهی ملحق نشده و من نمی خواهم تاریخی برای بازگشت او اعلام کنم. امیدوارم به زودی به جمع ما برگردد چون همان بازیکنی است که به آن احتیاج داریم. فرنکی دی یونگ  دی یونگ همیشه بازیکنی بوده که از عقب شروع به بازیسازی می کند، کاری که به خوبی در آژاکس و تیم ملی هلند انجام داده است. سرعت او با توپ بالاست و توانایی شکستن خطوط حریف را دارد.  مدافعان بارسلونا مینگزا اکنون بازیکن تیم اول بارسلونا محسوب می شود. او هفته پیش مشکل عضلانی داشت. اسکار با دیگر مدافعان وسط تیم بر سر جایگاهش رقابت می کند. به اینکه مدافع دوم، سوم یا چهارم تیم است فکر نمی کنم. اومتیتی پیشرفت زیادی کرده است و حالا چهار دفاع وسط در اختیار داریم. مسی و رکورد پله  اینکه مسی تنها یک گل با پله فاصله دارد، واقعا تاثیرگذار است. ما دیگر در باشگاه بازیکنی در باشگاه نخواهیم داشت که بتواند کار های او را انجام دهد. به همین دلیل است که لئو شماره یک است و هنوز بازیکن مهمی برای بارسلونا محسوب می شود. کارهایی که او تاکنون برای بارسلونا انجام داده شگفت انگیز است. آنسو فاتی    در اینگونه از مصدومیت ها، سخت است که بگوییم چه زمانی شاهد بازگشت بازیکن به میادین خواهیم بود. امیدوارم تا بازی با پاری سن ژرمن بتوانیم آنسو را در ترکیب ببینیم. اما در هر صورت نباید ریسکی انجام دهیم. 

بیشتر بخوانید: 

 بارسلونا 1-0 لوانته؛ مسی نمایش قهرمانانه آیتور فرناندز را بی اثر کرد لیونل مسی تنها سه گل دیگر تا رسیدن به رکورد پله فاصله دارد رونالد کومان: ریکی پویگ نیاز دارد بیشتر بازی کند؛ به او پیشنهاد کردم از بارسلونا برود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان رئال سوسیداد ریکی پویگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان

کادر فنی بارسلونا سه گزینه اصلی برای تقویت پست پیووت دارند.

طرفداری | یوسوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ گزینه مورد علاقه ژاوی برای تقویت پست پیووت است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا پس از جدایی سرخیو بوسکتس هنوز پیووت مناسب خود را پیدا نکرده است. گزینه اصلی و اولویت ژاوی و دکو در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جذب یک پیووت است و یوسوا کیمیش بازیکنی است که کادر فنی بیش از همه به آن علاقه دارند. هافبک آلمانی تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. باواریایی ها خواهان تمدید قرارداد او هستند اما هنوز آینده بازیکن مشخص نیست. مارتین زوبیمندی و گویدو رودریگز دیگر گزینه های بارسلونا برای پست پیووت هستند. ژاوی علاقه بسیار زیادی به مارتین زوبیمندی دارد اما بند فسخ 60 میلیون یورویی او کار را سخت می کند. در حالی که قرارداد گویدو رودریگز در حال اتمام است و بارسلونا وضعیت او را زیر نظر دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا