Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@01:47:55 GMT

برترین عکس های سال با موضوع طبیعت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۲۰۴۴

برترین عکس های سال با موضوع طبیعت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش فوربس، برگزیدگان رقابت جهانی عکاس طبیعت سال معرفی شدند و به این ترتیب «روبرتو مارچجیانی» عکاسی از ایتالیا برای عکسی با عنوان «پارک ژوراسیک» به عنوان برنده اصلی این رقابت انتخاب شد.

این عکاس ایتالیایی برای عکاسی از یک زرافه در جنگلی واقع در کنیا به عنوان برنده اصلی معرفی شد.

هیات داوران این رقابت عکاسی، برنده اصلی را از بین ۱۹۵۴۷ عکس ارسال‌شده از بیش از ۹۵ کشور جهان انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر معرفی برنده اصلی، برنده شاخه‌های مختلف این رقابت عکاسی نیز مشخص شد.

در ادامه برخی از برگزیدگان و نامزدهای نهایی شاخه‌های مختلف این رقابت عکاسی را مشاهده می‌کنید:

«ستون‌هایی از جنس درخت» / نامزد نهایی بخش سیاه و سفید / عکاس از فنلاند «هنگامی که باد می‌وزد» / نامزد نهایی شاخه هنر و طبیعت / عکاس از ایتالیا «گیرافتاده در کولاک» / نامزد نهایی بخش سیاه و سفید / عکاس از بریتانیا «جنگل جادویی» / برنده شاخه منظره / عکاس از ایتالیا «امید در جنگل سوخته» / برنده شاخه انسان و طبیعت / عکاس از کانادا «دنیا وارونه شده است» / نامزد نهایی شاخه پستانداران / عکاس از هند نامزد نهایی شاخه پستانداران / عکاس از اسپانیا نامزد نهایی شاخه پرندگان / عکاس از اسپانیا فاخته‌های کوهی / برنده شاخه پرندگان / عکاس از آلمان «پارک ژوراسیک» منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رقابت عکاسی پارک ژوراسیک بهترین عکس سال برنده شاخه برنده اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که نتیجه انتخابات می‌تواند فراکسیون اکثریت مجلس را مشخص کند، چون تاکنون هیچ مجموعه سیاسی نتوانسته است اکثریت کرسی‌ها را از آن خود کند و گزینه مطلوب خود را به کرسی ریاست بنشاند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس آینده در دور دوم انتخابات تعیین تکلیف می‌شوند. از آن ۴۹ کرسی، ۱۶ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی افزود: کسانی که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند از اقبال نسبی مردم برخوردار هستند، از این رو پیش بینی می‌شود ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد یک رقابت مثبت و خوب باشیم. حالا مردم می‌توانند از بین مقبول‌ترین ها، بهترین‌ها را انتخاب و راهی مجلس کنند. انشاءالله همچون دور نخست شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی یادآور شد: ما یک نظم نوین جهانی را ایجاد کردیم، از این رو امیدواریم مجلس دوازدهم از این قدرت آفرینی‌ها استفاده و با تمام توان و قوتش شروع به کار کند و اصل را بر وفاق ملی و یکپارچگی سیاسی بگذارد تا انشاءالله برای خدمتگزاری بهتر و قوی‌تر از همان ابتدا گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به لزوم توجه مجلس دوازدهم به اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه داد: امیدواریم مجلس آینده طرح‌ها و لوایحی را به تصویب برساند که قدرت کشور افزون شود.

این فعال سیاسی درباره پیروزی از پیش معلوم لیست اُمنا در تهران اظهار کرد: ۴ فهرست اصلی شانا، اُمنا، صبح امید و جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس با هم در تهران رقابت خواهند کرد. از ۳۲ نامزد حاضر در میدان، ۱۳ نفر از فهرست شانا، ۱۱ نامزد مشترک از امنا و صبح امید و ۷ نفر هم اختصاصی آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد ترکیبی از نامزد‌های آن‌ها انتخاب و به مجلس راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس