Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از قبول دومین باخت متوالی در لیگ برتر انگلیس، خستگی ناشی از برنامه فشرده بازی‌ها را در ناکامی شاگردانش تأثیرگذار دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین باخت متوالی چلسی در لیگ برتر انگلیس سه‌شنبه در هفته سیزدهم این رقابت‌ها در خانه تیم ولورهمپتون رقم خورد. چلسی در حالی باخت که با گلزنی اولیویه ژیرو تا دقیقه 66 از میزبانش پیش بود، اما با دریافت دو گل نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم شنبه شب هم یک بر صفر به اورتون باخته بود.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از این بازی گفت: ممکن است خستگی باعث این وضعیت شده باشد. از اینکه بعد از شکست چنین حرفی بزنم متنفرم، چون ممکن است مثل یک بهانه برای توجیه باخت‌مان به نظر برسد اما تا دقیقه 60 ما تیم برتر میدان بودیم. در این چند روز اخیر ما مجبور بودیم به خانه اورتون برویم، به لندن برگردیم و حالا به ولورهمپتون سفر کنیم. البته می‌دانم که وضعیت همه تیم‌ها همین است. در حال حاضر ما یکی دو مصدوم هم داریم که در پست آنها من گزینه‌های زیادی برای تغییر یا استفاده از سیستم چرخشی ندارم. پس من از این حیث وضعیت تیم را درک می‌کنم، اما وقتی که شما یک بر صفر جلو هستید و بازی را 2 بر یک می‌بازید من نمی‌گویم که دلیلش فقط خستگی بوده است.

لیگ برتر انگلیس| چلسی بازی برده در خانه گرگ‌ها را باخت

 

لمپارد درباره وضعیت دو بازیکن مصدوم تیمش، کالوم هادسون اودوی و حکیم زیاش گفت: امیدواریم که آنها تا پایان هفته به تمرینات برگردند، اما اینکه به بازی بعدی‌مان مقابل وستهام می‌رسند یا نه، مطمئن نیستم.

سرمربی چلسی در پایان اظهار داشت: ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و این یک واقعیت ساده است. تهدید ولورهمپتون در ضدحملات بسیار واضح بود. بازیکنان من قبل از بازی این موضوع را می‌دانستند، اما باز هم به حریف اجازه زدن ضدحمله دادند. خب وقتی که به تیمی که در ضدحملات قدرتمند است اجازه ضدحمله بدهید نتیجه‌اش همین می‌شود و من از این مسئله خیلی ناراحتم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرانک لمپارد چلسی فرانک لمپارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا