Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:42:29 GMT

اجرای طرح محله محور «شهید سلیمانی» در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۸۸۷۷

اجرای طرح محله محور «شهید سلیمانی» در گچساران

باشتی از اجرای طرح پایش سلامت محله محور شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۲۶ آذر) «عباس باشتی» گفت: طرح محله محور شهید سلیمانی به دو صورت حضوری و خود اظهاری در شهرستان گچساران انجام می‌ شود و پس از شناسایی خانواده‌ های کرونایی توسط بسیج، کار مراقبت و سنجش سلامت توسط مراقبان بهداشتی خانه‌های بهداشت انجام می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت گچساران با بیان اینکه از افراد مشکوک در منزل تست کرونا گرفته می‌ شود و در صورت مثبت بودن، مراقبت‌ ها و اقدامات لازم انجام می‌ شود، تصریح کرد: این طرح در دو مرحله یک ماهه و ۳ ماهه انجام شده و باید در مرحله اول ۱۰ درصد مرگ و میر‌ها کاهش یابد.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در طرح شهید سلیمانی پنج کمیته عملیاتی، حمایت، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت کار اجرای این طرح را در سطح ۱۷ منطقه شهرستان بر عهده دارند.   علی اصغر نورایی نسب افزود: جذب کمک‌ های مردمی، نهاد‌ها و سازمان‌ های مردم نهاد، شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا از طریق سامانه پرونده الکترونیک، رابطان سلامت، ضدعفونی منازل، اعزام تیم مراقبت در منزل، آموزش خانواده‌ها در زمینه ویروس کرونا، آموزش همگانی در زمینه ارتقای دانش و مهارت مردم برای مقابله با بیماری کرونا از مهمترین وظایف این کمیته‌ها است.   وی خاطر نشان کرد: نظارت بر هر ۴۰ خانوار بر عهده یک تیم عملیاتی است که هر ۲ روز یکبار وضعیت خانواده‌ ها را بررسی می کنند. پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند