Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:08:35 GMT

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۱۳۸۴

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

به نوعی می توان گفت تسلط به زبان آلمانی، شاه کلید ایجاد برقراری ارتباط برای سفر به کشور آلمان است زیرا برای داشتن سفری رضایت بخش نیازمند برقراری ارتباط خوب با مردم این کشور می باشید. لذا برای آن دسته از افرادی که قصد سفر به کشور آلمان را دارند، هیچ چیز مهم تر از یادگیری زبان آلمانی نیست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان اسپیکان، یکی از راه های درست و اصولی برای یادگیری این زبان، شرکت در کلاسهای موسسات زبان است و آموزش توسط یک استاد راهنما است زیرا یادگیری این زبان بصورت خودآموز کاری بسیار دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادگیری زبان آلمانی بصورت حضوری و آنلاین

دوره های آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان اسپیکان در ۶ سطح از پایه تا پیشرفته (A۱-A۲-B۱-B۲-C۱-C۲) با کتابهای Starten Wir و بهره گیری از اساتید بنام تهران که همگی دارای مدارک بین المللی با سابقه تحصیل یا زندگی در آلمان هستند، بصورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

این دوره ها ویژه افرادیست که قصد یادگیری زبان آلمانی با هدف سفر یا ادامه تحصیل را دارند. زبان آموزان در پایان هر سطح برای شرکت در آزمونهای بین المللی انستیتوی گوته و دریافت مدرک همان سطح آماده خواهند شد.

ویژگی های کلاس آنلاین زبان آلمانی

از ویژگی های آموزش آنلاین زبان آلمانی ، یادگیری بدون هرگونه محدودیت در زمان و مکان است، به نحوی که علاقمندان می توانند در سراسر ایران و خارج از کشور و با انتخاب روز و ساعت کلاس ها به دلخواه خود به یادگیری زبان آلمانی بپردازند. از دیگر مزایای شرکت در کلاس آنلاین زبان آلمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. بهره گیری از قدرتمندترین نرم افزار آموزش آنلاین دنیا (نرم افزار Adobe Connect و Sky Room)

. امکان چت، ارتباط صوتی و تصویری زنده (Live) با همکلاسی ها و مدرس

. امکان به اشتراک گذاری فایل های PDF، فایل های صوتی و فایل های ویدئویی کتاب درسی

. امکان Share فایل های پاورپوینت بر روی تخته وایت برد هوشمند

. برای دسترسی و استفاده از کلاس آنلاین، تنها یک اینترنت با سرعت ۵۱۲kb نیاز است

. مشاوره و پشتیبانی آموزشی مستمر در طول دوره به صورت تلفنی و آنلاین

. تعیین سطح آنلاین زبان آلمانی برای سنجش سطح دقیق زبان آلمانی

در کلاسهای آموزش آنلاین زبان آلمانی موسسه اسپیکان، کیفیت کلاس همانند کلاسهای حضوری بوده و به همین دلیل یادگیری زبان آلمانی در اسپیکان تضمین می شود.

آشنایی با سطوح مختلف زبان آلمانی

تمامی زبان های اروپایی بر اساس چهارچوب مشترکی سطح بندی می شوند که در زبان آلمانی این مرجع GER نامیده می شود که مخفف عبارت (Gemeinsamen europӓischen referenzrahmens) و مرجعی است برای توصیف مهارت ها و دستاوردهای فراگیران زبان آلمانی.

طبق این چهارچوب مشترک سطوح زبان آلمانی به ۶ سطح از پایه تا پیشرفته (A۱-A۲-B۱-B۲-C۱-C۲) دسته بندی می شوند و هر سطح شامل مهارتهای چهارگانه: شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن (sprechen, schreiben, lesen, Hören) می باشد.

معیارهای انتخاب یک موسسه خوب آموزش آلمانی

موسسات آموزشی زیادی برای آموزش زبان آلمانی در سراسر کشور وجود دارد که شاید برخی از آنها حتی مجوزهای لازم برای این کار را نداشته باشند و یا آنهایی که مجوز قانونی نیز دارند غالبا از امکانات و اساتید با تجربه ای بهره نبرده اند.

از این رو توصیه کارشناسان ما در آموزشگاه زبان اسپیکان به علاقمندان یادگیری آلمانی این است که قبل از انجام هر گونه ثبت نام، تحقیقات زیادی درباره آن مرکز آموزشی انجام دهند و در آموزشگاه هایی ثبت نام کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

· از اساتید دارای تحصیلات مرتبط با زبان آلمانی بهره گرفته باشند.

· از برنامه ریزی دقیق برای آموزش زبان آلمانی برخوردار باشند.

· از متدهای جدید برای آموزش مهارتهای چهارگانه بهره گرفته باشند.

· از کتب و منابع بروز و کاربردی زبان آلمانی بهره گرفته باشند.

· از امکانات سمعی و بصری خوبی برخوردار باشند.

· کارگاههای رفع اشکال مستمر برای زبان آموزان برگزار کنند.

· مراحل پیشرفت شما را مداوم بررسی کنند و با اطلاع شما برسانند.

· گواهی معتبر پایان دوره اعطا کنند.

قطعا کیفیت آموزش در چنین آموزشگاه هایی نه تنها مزیت محسوب می شود بلکه شرکت در کلاس حضوری و آنلاین زبان آلمانی اینگونه موسسات، می تواند تضمینی برای موفقیت در آزمونهای انستیتوی گوته و اخذ مدرک آلمانی باشد.

موسسه زبان اسپیکان با ۱۰ سال سابقه ی حرفه ای در آموزش زبان آلمانی خدمات زیر را  به زبان آموزان خود ارائه می دهد:

. کلاسهای نیمه فشرده و فشرده ۲ تا ۴ ماه بصورت حضوری و آنلاین

. دوره های آماده سازی زبان آموزان برای قبولی در آزمونهای سفارت آلمان

. استفاده از اساتید باتجربه دارای تحصیلات معتبر و سابقه تحصیل و زندگی در کشور آلمان

. استفاده از جدیدترین کتاب بخش فرهنگی سفارت آلمان (Starten WiR)

. کلاسهای کاملا منعطف با برنامه شما و هزینه کاملا قابل قبول نسبت به کیفیت

. کلاسهای تقویت مکالمات روزمره آلمانی (Konversationskurs)

. دوره های تربیت مدرس (Lehrerfortbildung) برای علاقمندان تدریس زبان آلمانی

. دوره های آمادگی آزمونهای (TestDafو TestAS)

. تنوع در زمان بندی کلاسها مطابق با روز و ساعت دلخواه شما

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زبان آلمانی آموزشگاه زبان اسپیکان کلاس زبان آلمانی یادگیری زبان آلمانی آنلاین زبان آلمانی آموزش زبان آلمانی زبان آلمانی حضوری و آنلاین زبان اسپیکان زبان آموزان دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای اصلی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت، آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید نسبت به آنها توجه ویژه صورت بگیرد اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جوهری از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان کار بسیار حجیم و سنگینی است که در صدد هستیم، با تدابیر مأخوذه این امر به بهترین شکل ممکن در استان تهران برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه تأمین مسکن معلمان عزیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخته شود، افزود: برای کمک به معلمان در حوزه تأمین مسکن، تصمیماتی در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گرفته شده که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی به اجرای طرح ابتکاری «بازی یادگیری» در مدارس استان تهران اشاره و عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در برخی شهرستان‌های استان تهران در حال اجرایی است که طی آن برخی از کلاس‌ها در ساعات خاصی به بازی دانش آموزان اختصاص پیدا می‌کند و مقرر شد که با هماهنگی شورای برنامه ریزی و با اعتبارات آموزش و پرورش این طرح تداوم داشته و در همه مناطق عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر سلامت دانش آموزان بیان کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع «مکمل یاری» و «آهن یاری» و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای این طرح دنبال و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

کد خبر 6091432

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد