Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دولت استرالیا تیمی را برای انجام تحقیقات درباره جرایم جنگی نیروهای ویژه این کشور در افغانستان مشخص کرده است.

بر این اساس، «کریس مورایتیس» دبیر کنونی دپارتمان دادستان کل استرالیا، مدیرکل دفتر بازرس ویژه تحقیقات شد. «مارک وینبرگ» بازرس ویژه تحقیقات خواهد بود و «راس بارنت» نیز مدیریت تحقیقات را به عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تحقیقات درباره پرونده جنایات نظامیان استرالیایی در افغانستان از 4 ژانویه (5 جدی/ دی) آغاز می‌شود اما هنوز مشخص نیست تحقیقات چه زمانی به نتیجه خواهد رسید.

پیش از این وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد که نیروهای ویژه ارتش این کشور در افغانستان مرتکب جنایات جنگی شده و ۳۹ غیر نظامی را به طور غیر قانونی کشته‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت استرالیا افغانستان استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

وی گفت: اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چرا نسل کشی و جنایات جنگی صهیونیست‌ها، جرم تلقی نمی‌شود؟ + فیلم
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری