Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به روز چهارشنبه ۹ بیمار کرونایی قطعی در شهرهای تابعه دانشگاه بستری شدند.

به گزارش برنا؛ نوید دانایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانسی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۹ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، ابراز کرد: تعداد بیماران کرونایی در شهرهای تابعه این دانشگاه کاهش چشم‌گیری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا یعنی اسفندماه ۹۸ تاکنون به چهار هزار و ۸۶ نفر بیمار کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شده‌اند، تاکید کرد: تعداد بیماران کرونایی که سرپایی مداوا و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشتند نیز ۱۰ هزار و ۵۴۶ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از اسفندماه ۹۸ تا کنون ۱۴ هزار و ۶۳۲ بیمار کرونایی بر اساس تست و معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی در مجموعه شهرهای تحت پوشش دانشگاه به ثبت رسیده است، گفت: سه هزار و ۴۲۹ نفر در این مدت از بیمارستان با بهبودی مرخص شده‌اند.

دانایی درباره متوفیات کرونایی شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: از اسفند ماه ۹۸ تاکنون مجموعاً ۶۰۳ نفر در شهرهای تابعه دانشگاه بر اثر کویید ۱۹ فوت شده‌اند.

 استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است و از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از ۸۰۰ نفر در شهرهای این استان جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها کرونا در سمنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان شهرهای تابعه دانشگاه شهرهای تابعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست