Web Analytics Made Easy - Statcounter

لندن از امروز چهارشنبه ۱۶ دسامبر به سطح بالاتری از محدودیت‌های مربوط به کرونا بازگشت. اما دیشب بسیاری از جوانان در مرکز لندن بدون در نظر گرفتن این محدودیت‌ها شب زنده‌داری کردند.

به گزارش فرارو، از امروز کلیه فعالیت‌های فرهنگی متوقف می‌شود و رستوران‌ها فقط فروش غذا را خارج از رستوران‌ها ادامه دهند.

نحوه برخورد جوانان با محدودیت‌های کرونا در بریتانیا بار‌ها بحث برانگیز شده است و انتقاد‌هایی به رعایت نکردن موارد از طرف آنها نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر مناطق انگلیس پس از دور دوم قرنطینه سراسری در این کشور که دو هفته پیش پایان یافت، در بالاترین سطح محدودیت‌های کرونایی (سطح سه) قرار گرفتند. به این ترتیب خانواده‌ها قادر به ملاقات با یکدیگر در محیط‌های بسته نبوده، تمام مهمان‌خانه‌ها و هتل‌ها تعطیل و شهروندان جز در موارد ضروری قادر به خروج از منطقه سکونت خود نخواهند بود.

با این حال لندن و شماری از مناطق جنوب شرق انگلیس تاکنون در سطح دوم قرار داشتند. براساس دستورالعمل‌های بهداشتی، سطح دو و سه شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، با این تفاوت که خانواده‌هایی که در یک حلقه قرار دارند می‌توانند در محیط بسته با یکدیگر ملاقات کنند. همچنین تجمعات تا حداکثر ۶ نفر در مناطق باز آزاد است.

براساس آخرین آمار منتشر شده، تاکنون یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۴۰۳ نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده و ۶۴ هزار و ۱۷۰ نفر از این افراد زندگی خود را از دست داده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لندن محدودیت های کرونایی شب زنده داری بریتانیا انگلیس ویروس کرونا قرنطینه کروناویروس محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس

شبکه خبری سی ان ان نوشت: دانشجویان در مقابل دانشگاه کالج لندن (UCL) در اعتراض به ارتباط این دانشگاه با مؤسسات دانشگاهی رژیم اسرائیل تجمع کردند.

یک ویدئو، جمعیتی از دانشجویان را در خارج از محوطه اصلی این دانشگاه در خیابان «گوور» واقع در مرکز لندن نشان می‌دهد که پلاکارد‌هایی را در حمایت از فلسطین حمل می‌کردند.

گروه «اقدام برای فلسطین» دانشگاه کالج لندن سازماندهی این اعتراضات را برعهده داشت.

امناغفار (Amna Ghaffar) سخنگوی این گروه در مصاحبه با شبکه خبری اسکای نیوز گفت دانشگاه‌های انگلیس بیشتر رویکرد «سرکوب» اعتراضات را تاکنون بکار بسته اند.

این فعال حامی فلسطین افزود: گروه متبوعش تاکید دارد که همکاری تحقیقاتی دانشگاه با شرکت‌های تسلیحاتی در تامین نظامی ارتش رژیم اسرائیل مسئول است.

وی همچنین از همکاری دانشگاه کالج لندن با دانشگاه تل آویو که رابطه نزدیکی با ارتش اسرائیل دارد، انتقاد کرد.

دانشجویان دانشگاه وارویک (Warwick) انگلیس نیز امروز جمعه در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند. مسئولان این دانشگاه مدعی اند از تظاهرات سازمان دهی شده توسط ائتلاف «حمایت از فلسطین» دراین دانشگاه که متشکل از ائتلافی از سازمان‌های دانشجویی و پرسنل دانشگاه است، مطلع بوده اند.

این گروه تصاویری از چادر‌های برپا شده در محوطه بیرون دانشگاه را منتشر و از بی توجهی دانشگاه به خواسته‌های آنها انتقاد کرد.

این گروه در پیام رسان اینستاگرام اعلام کرد: درهمبستگی با دانشجویان سراسر جهان از کلمبا تا نیویورک تا پاریس و سیدنی به پا خواسته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی