Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:20:03 GMT

ماجرای دوپینگ در ورزش سنگ نوردی سریال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۳۵۸۳

ماجرای دوپینگ در ورزش سنگ نوردی سریال می‌شود

سریال رادیویی «برنده» با موضوع ماجرای دوپینگ در سنگ نوردی، برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و ورزش آماده شد.

به گزارش ایسنا، این سریال رادیویی به سفارش رادیو ورزش در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو آماده شده است که همزمان از رادیو نمایش و ورزش پخش می شود.

ژاله محمد علی، تهیه کننده این مجموعه رادیویی گفت: سریال «برنده» به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی نازنین مهیمنی داستان سنگنوردان جوانی است که خود را برای مسابقات بین المللی آماده می کنند اما یکی از آنها که دوپینگ کرده نمونه آزمایش دوپینگ خود را با قهرمان داستان جابجا می کند و در پی آن اتفاقاتی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژگی تهیه کردن این کار در تولید آمبیانس سالن های سنگنوردی بود و اینکه فضاسازی این باشگاه ها به جهت تک نفره بودن این ورزش با دیگر ورزشها متفاوت هست و تماشاچیان این ورزش غالبا خود سنگنوردان هستند.
این تهیه کننده رادیویی در پایان تأکید کرد: موسیقی کار برده شده در این نمایش کاملا ورزشی است.


سریال رادیویی «برنده» به نویسندگی زهرا کولیوند، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی نازنین مهیمنی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریدون محرابی، مجید حمزه، سوسن مقصودلو، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، مهرخ افضلی، مونا صفی، امیر زنده دلان، امیر فرحان نیا، محمد رضا علی، محمد آقا محمدی و کامیار محبی از روز شنبه بیست و نهم آذر ماه ساعت ۸:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنگ نوردي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر در دور دوم اجرا‌های خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه خواهد رفت.  

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال از جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی رونمایی شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی دو خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟