Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - جلسات دوره ای مدیر بیمه های خودرو برای ارتقا سطح و اصلاح دستورالعمل ها برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نیما لطفی مدیر بیمه های خودرو در دیدار آنلاین با روسا، سرپرستان و کارشناسان صدور و خسارت خودروی شعب با اصلاح دستورالعمل ها، نرخ ها و فرآیندها در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی و نیز ارائه خدمات بهینه راهکارهایی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سلسله جلسات از تاریخ ۹۹/۹/۱۹ و بازدید آنلاین از شعبه غرب آغاز و در ادامه به تاریخ ۹۹/۹/۲۲ دیدار با رئیس و کارشناسان شعبه میرداماد و همچنین ۹۹/۹/۲۴ جلسه آنلاین با شعبه خرم آباد برگزار شد.

این جلسات تا پایان سال ادامه داشته و برای تمام شعب برگزار خواهد شد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور صفی آباد حوالی روستای دلو در ساعت ۱۱:۳۰ امروز به گشت پاسگاه انتظامی، اعلام و کارشناسان پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
به گفته اسپیدکار در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد، اما به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
وی رانندگان توصیه کرد: برای کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید