Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از برگزاری ششمین دوره انتخابات نمایندگان خطوط تاکسی درون شهری همزمان با روز ملی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین اخلاقی با اعلام این خبر عنوان کرد: یکی از برنامه های سالانه سازمان ضرورت برگزاری انتخابات بین تاکسیرانان خطوط برای انتخاب نماینده خط از بین رانندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بندرعباس دارای ۲۳ خط فعال تاکسی در تمامی نقاط سطح شهر می باشد، گفت: از بین رانندگان این خطوط ۴۳ نفر کاندیدای انتخابات نمایندگان خطوط شدند که ۳۲ نفر با دریافت رای حداکثری به عنوان نماینده تاکسیرانان به سازمان معرفی می شوند.

اخلاقی تصریح کرد: این انتخابات ۲۶ آذر ماه ، با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت، نماینده حراست، مسئول و بازرسین سازمان در دفاتر بازرسی مستقر در سطح شهر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری، اظهار کرد: از انجایی که سازمان به دنبال فراهم آوردن شرایطی برای حضور حداقلی رانندگان در سازمان و اتلاف وقت آنان است لذا انتخاب نماینده مورد اعتماد رانندگان با رای مستقیم آنان به سبب ایجاد پل ارتباطی بین سازمان و تاکسیرانان برای درخواست ها، پیگیری ها و نیازمندی های رانندگان می باشد.

اخلاقی در پایان خاطر نشان کرد: همه رانندگانی که دارای مجوز فعالیت از سازمان هستند حق رای داشته و می توانند در این انتخابات شرکت کنند. این مسئول در پایان یادآور شد: به دلیل وجود بیماری کرونا فرآیند انجام ششمین مرحله انتخابات تاکسیرانان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، و برای هر خط بصورت مجزا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز ملی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس