Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کارخانه مستقر در محل کار جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت دارای مهارتهای عالی رهبری سازمانی و خلاق در مدیریت اجرایی تولید عملیات توانمند در امر هماهنگی و مدیریت راهبردی واحدهای برنامه ریزی تولید – انبار- تدارکات- مالی و منابع انسانی آشنا به توسعه و پیاده سازی سیستم های مدیریت صنعتی و ردیابی تولید و کنترل پروژه مسلط به اصول BPMS و BPMN و استاندارهای iso توانا و مجرب در مدیریت و راهبری پرسنل و نظارت بر عملکردها آشنا به اصول اتوماسیون های اداری و کسب و کار آفلاین و آنلاین دارای تفکر سیستمی و استراتژیک و کار تیمی مجرب در برنامه ریزی و توسعی ساختار کارخانه بر اساس استراتژی زنجیره تامین و سیستم بهره وری دارای حداقل 5 سال سابقه مدیریت کارخانه ترجیحاً صنعت بی بافت حداقل لیسانس یا فوق لیسانس مدیریت صنعتی یا صنایع MBA مسلط به کامپیوتر و نرم افزارهای تخصصی MSP-ERP آشنا با زبان انگلیسی علاقمندان و واجدین شرایط می توانند رزومه عکسدار خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل job@milad-group.com

 

پربیننده ترین استخدام معلم زبان انگلیسی در آموزشگاه آنلاین زبان المپ در 16 استان استخدام نماینده علمی فروش در شرکت پدیده شیمی غرب در تهران استخدام تکنسین نگهداری و تعمیرات و کارمند انبار در تهران تهران در آستانه استخدام آتش‌نشانان زن استخدام مهندس اجرایی، حسابدار و انباردار در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد

کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.

این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 

در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.

در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 

کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است